Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@06:34:10 GMT

خودکشی ناکام یک جوان و مسدود شدن تقاطع گلشهر گرگان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۶۴۹۱

خودکشی ناکام یک جوان و مسدود شدن تقاطع گلشهر گرگان

آفتاب‌‌نیوز :

موسی الرضا صفری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز، پسر جوان حدود ۲۰ ساله، از بالای تابلوی تبلیغاتی پل زیرگذر تقاطع بلوار گلشهر – به بلوار ناهارخوران گرگان اقدام به خودکشی کرد که با اقدام به موقع پلیس و مأموران آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اتفاق حدود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰) رخ داد، افزود: در پی این حادثه، پلیس راهور و مأموران انتظامی برای مدتی مسیر تردد خودروها از این پل زیرگذر را مسدود کردند.

صفری با تأکید بر اینکه، شخصا در صحنه حضور داشت، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گرگان در پی تماس های مردمی، ۲ تیم امدادی و آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه همکاری و اقدام تیمی پلیس و نیروهای امدادی سب شد تا اقدام این جوان ناکام ماند.

حادثه مذکور و مسدود شدن زیرگذر سبب شد تا تردد خودروها از باندهای کندروی بلوار ناهارخوران به کندی انجام شود.

هنوز اطلاعاتی از انگیزه این جوان در دسترس نیست و فرد مذکور در بازداشت پلیس می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی خودکشی نافرجام حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401