Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست IOC که در پکن برگزار شد، حضور نناد لالوویچ از اعضای کمیته اجرایی این سازمان به مدت چهار سال دیگر تمدید شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از استار، این چهره ورزشی صرب همچنین یکی از اعضای کمیته اجرایی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) نیز است. او اولین عضو جامعه کشتی است که به عضویت هیات اجرایی IOC که متشکل از رئیس IOC، چهار نایب رئیس و ده عضو دیگر است، انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نناد لالوویچ در سال ۲۰۱۳ ریاست فیلا را برعهده گرفت که در سال آینده به اتحادیه جهانی کشتی تغییر نام داد و پس از حذف کشتی با تصمیم کمیته اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، به یکی از چهره‌های کلیدی مستمر برای بازگشت کشتی به المپیک تبدیل شد.

او در اکتبر سال گذشته مجدداً به سمت ریاست اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد و تا سال ۲۰۲۶ در این سمت خواهد بود و پس از آن از سمت خود کناره گیری می کند زیرا طبق اساسنامه این سازمان، اختیارات رئیس اتحادیه جهانی کشتی به دو دوره محدود می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوپینگ کمیته بین المللی المپیک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته