Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: سرانه فعلی آرد استان جوابگوی نیازها نیست و بایستی در سال آینده افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای آرد و نان استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  قزوین به عنوان یکی از استان های مهاجر پذیر کشور محسوب می شود اما سرانه فعلی آرد و نان جوابگوی نیاز استان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افزایش سرانه آرد و نان در استان قزوین بخشی از مشکلات مربوط به این حوزه را کمتر خواهد کرد و می توان برخی از نانوایی ها را ملزم به پخت نان در دو شیفت کاری کرد تا مشکل کمبود نان در ساعت های پایانی روز کاهش یابد. 

استاندار قزوین تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حمل و نقل آرد می‌توان از ظرفیت شرکت‌های استانی استفاده کرد. 

اعلایی اظهار داشت: در زمینه قیمت گذاری نان باید کارشناسی دقیقی صورت گیرد تا پس از جمع‌ بندی لازم قیمت نان به گونه‌ای تصویب شود که به نفع مردم باشد ونانوایان هم متضرر نشوند.

وی بیان کرد: در زمینه کنترل کیفیت و کمیت نان هنوز مکانیزم مناسبی در کشور و استان قزوین وجود ندارد و این مشکل باید در آینده نزدیک با توجه به راهکارهای موجود برطرف شود. 

استاندار قزوین گفت: موضوع بهداشت آرد و نان و  محیط نانوایی‌ها یکی از موارد مهم است که باید اقدامات کنترلی مناسبی برای بهبود این وضعیت صورت گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی استان قزوین آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان‌شرقی و در یک جلسه رسمی بی اعتنا به سخنرانی استاندار مشغول صحبت با معاون عمرانی استاندار است. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود