Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از برگزاری کارگاه آموزشی اختلال‌های یادگیری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، سید مرتضی حسینی گفت: همسو با مسئولیت‌های اجتماعی با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه کارگاه آموزشی اختلال‌های یادگیری ویژه مدیران و معلمان مدارس از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضع ناپایدار این بیماری و ایجاد اختلال‌های یادگیری در بین دانش‌آموزان این دوره آموزشی تدوین و برگزار شد.

سرپرست اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در ادامه با اشاره به اقدام‌های این اداره در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی افزود: به‌منظور ارتقا و دانش‌افزایی معلمان، دوره متوسطه کارگاه آموزشی ادبیات (با محوریت جشنواره خوارزمی)  نیز از سوی این اداره برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تولید بیش از ۶۱۵ هزار بشکه در روز نفت سبک و سنگین از هشت میدان نفتی به‌منظور تأمین خوراک پالایشگاه‌های داخل کشور و صادرات از جمله شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز محسوب می‎‌شود.                                                       

این شرکت با تولید روزانه بیش از ۳۰ درصد مایعات گازی خوراک پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را تامین می کند، همچنین این شرکت با تولید روزانه در حدود ۱۱ هزار بشکه در روز نفتا بخشی از خوراک مورد نیاز شرکت بوعلی و همچنین بخشی از خوراک پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه آبادان و مابقی صادرات نفت را تأمین می کند.  

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری کارگاه آموزشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اختلال های یادگیری کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس