Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید میزبان آلاوز بود و با کسب پیروزی آسان، یک قدم دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک شد. 
به گزارش آریا، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو پذیرای آلاوز بود و در شبی که تا یک ساعت از مشکل گلزنی رنج کشید، با شوت آسنسیو گره از کارش باز شد. مخوف ترین زوج فصل جاری لالیگا در ادامه دو گل دیگر به ثمر رساندند تا پروژه بازگشتی که مارکا وعده اش را داده بود، آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید با شوت های آسنسیو به سمت قهرمانی لالیگا پیش می رود. 
شرح گل ها:
رئال مادرید 1-0 آلاوز؛ مارکو آسنسیو: شوت دیدنی مارکو آسنسیو از پشت محوطه جریمه و با پای چپ، وارد دروازه آلاوز شد. 
رئال مادرید 2-0 آلاوز؛ وینیسیوس جونیور: حرکت با مودریچ آغاز شد، بنزما در عمق قرار کرد و با پاس کاتبک خود، وینسیوس را مقابل دروازه پاچکو صاحب توپ کرد. وینگر برزیلی پس از آن کار سختی برای باز کردن دروازه آلاوز نداشت.
رئال مادرید 3-0 آلاوز؛ کریم بنزما: برخورد رودریگو و لژون از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد. بنزما پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای خلاف جهت شیرجه پاچکو، شب خوبش را با گلزنی تکمیل کرد. 
نیمه نخست، رئال مطابق انتظار، تیم بهتر میدان بود ولی به ندرت توانست موقعیت گلزنی ایجاد کند و در واقع شانس 100 درصدی گل نیز خلق نکرد. در عوض آلاوز بود که یک بار در دقیقه 25 روی اشتباه عجیب کاسیمیرو صاحب بخت عالی گلزنی شد ولی شوت جیسون از درون محوطه جریمه به بالای دروازه رفت. ریه‌خو مهاجم آلاوز نیز در دقیقه 38 بازی با ضربه پای چپ دروازه رئال را تهدید کرد ولی کورتوا توپ را مهار کرد.
از معدود موقعیت های رئال شوت پای چپ لوکا مودریچ از روی خط محوطه جریمه بود که در دستان دروازه بان قرار گرفت تا 45 دقیقه نخست بدون گل تمام شود. رئال نیمه دوم را توفانی شروع کرد و نشان داد که برای زدن گل اول بی تاب است. ابتدا ضربه کاشته داوید آلابا بود که دروازه آلاوز را به شدت تهدید کرد ولی دروازه بان هر طور که بود توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 53 وینیسیوس با یک حرکت تکنیکی مدافع مقابل را از پیش رو برداشت و در مصاف تک به تک دروازه بان توپ او را برگشت داد. در ریباند هم کریم بنزما ضربه ای به توپ زد که مدافع از روی خط آن را برگشت داد. 4 دقیقه بعد شوت کاسیمیرو از چند قدمی دروازه به بالا زده شد. ازی به دقیقه 62 رسیده بود که رئال به گل رسید. آسنسیو در سمت راست صاحب توپ شد و از بیرون محوطه جریمه با یک ضربه کات دار پای چپ، توپ را به کنج دروازه فرستاد. او در بازی قبلی رئال برابر گرانادا هم تک گل برتری رئال را به ثمر رسانده بود. یک دقیقه قبل گل، پره پونس در مصاف تک به تک با کورتوا توپ را به بیرون زده بود.
دقیقه 67 ارسال تند و تیز وینیسیوس با ضربه سر میلیتائو همراه شد ولی توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 75 رئال با بدشانسی به گل دوم نرسید و ضربه کریم بنزما به تیر برخورد کرد ولی سرانجام دقیقه 80 گل دوم نیز از راه رسید. بنزما از سمت راست توپ را درون محوطه جریمه برای وینیسیوس فرستاد و ستاره برزیلی با یک بغل پای دقیق کار را تمام کرد. ستاره فرانسوی دقیقه 90 ماموریت خود را کامل کرد و گل سوم رئال را به ثمر رساند. روی پنالتی ای که رودریگو گرفته بود، کریم بنزما بود که توپ را بر خلاف مسیر دروازه بان به گل تبدیل کرد تا برتری رئال به سه گل برسد. در نهایت این بازی را رئال با سه گل برد و موقتا فاصله با سویا را به 7 امتیاز افزایش داد.

- بازی‌های لیگ فرانسه برای پاریسی‌ها اهمیت خود را از دست داده است. پس از یک بازی درخشان برابر رئال مادرید و پیروزی برابر غول اسپانیایی، صدر نشین لیگ فرانسه در بیست و پنجمین بازی این فصل خود، دومین شکست فصل را پذیرفت. در این بازی نیمار یک ضربه پنالتی و یک فرصت تک به تک بسیار عالی را از دست داد. این درحالی است که لیونل مسی، دیگر فوق ستاره پاریسی‌ها نیز فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست داد تا شاگردان پوچتینو علی‌رغم فرصت‌های زیاد و تسلط بر بازی، با نتیجه‌ای غافلگیرانه برابر حریف میانه جدولی خود شکست بخورند. این نتیجه اگرچه تاثیری در جایگاه پاریسن ژرمن در صدر جدول نداشت، اما باعث شد نانت با یک صعود چشم‌گیر از جایگاه دهم جدول به جایگاه پنجم برسد.
شرح گل‌ها
نانت 1-0 پاریسن ژرمن (راندال کولو ): اشتباه سلسله‌وار ام‌باپه، کرر و البته کیلور ناواس، باعث شد تا در ابتدای بازی، کولو از فرصتی که از سمت راست خط دفاعی پاریس ایجاد شده بود استفاده کند و دروازه را باز کند.
نانت 2-0 پاریسن ژرمن (کوئنتین مرلین): مرلین با یک شوت زیبا و دقیق از گوشه سمت راست محوطه جریمه پاریسن ژرمن، موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.
نانت 3-0 پاریسن ژرمن (بلاس): با خطای هند وینالدوم داور اعلام پنالتی کرد و سپس بلاس موفق شد اختلاف را به سه گل برساند.
نانت 3-1 پاریسن ژرمن (نیمار): یک پاس عمقی، دقیق و زیبا از لیونل مسی توپ را در نزدیکی محوطه شش قدم به نیمار رساند تا او بتواند با جبران اشتباه خود در نیمه اول، اختلاف گل‌ها را کم کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید آسنسیو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)