Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:28:44 GMT

شناسایی کلاهبردار میلیاردی با چک سرقتی در یزد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۶۹۳۶

شناسایی کلاهبردار میلیاردی با چک سرقتی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ سعید زینلی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در این خصوص اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان قرار گرفت و بعد از بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی که خود را خریدار خودرو معرفی کرده با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، تعداد دو دستگاه خودرو را به مبلغ چهار میلیارد ریال در قبال ارائه چک خریداری و محل را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراجعه شاکی به بانک مشخص می‌شود چک صادر شده از سوی خریدار خودرو سرقتی است و در حقیقت وی در دام یک کلاهبرداری با چک سرقتی افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در ادامه با اشاره به این‌که ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به شش فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۲۰ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال اعتراف کرده و تحقیقات از او برای کشف کلاهبرداری‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/ل

منبع: فارس

کلیدواژه: کلاهبرداری میلیاردی استان یزد سرهنگ زینلی معامله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان