Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:54:34 GMT

ماجرای سیلی خوردن شهید «ایوب عباس‌پور» توسط منافقین

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۶۹۹۴

ماجرای سیلی خوردن شهید «ایوب عباس‌پور» توسط منافقین

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بنیاد شهید گلستان، مادر شهید عباسپور نقل می‌کند: «روزی که پسرم به صورتی زخمی به منزل آمد وقتی دلیل‌اش را پرسیدم گفت «به علت چسباندن عکس امام خمینی، منافقین به او حمله‌ور شده و صورتش را زخمی کرده‌اند.» در ادامه متن کامل این خاطره را می‌خوانید.

 شهید «ایوب عباسپور» دهم فروردین ۱۳۴۸ در روستای «اوزینه» از توابع شهرستان گرگان به دنیا آمد پدرش احمد، راننده بود و مادرش طوبا نام داشت، دانش آموز سوم راهنمایی بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و یکم اردیبهشت ۱۳۶۵ با سمت دیده‌بان در سردشت هنگام درگیری با نیرو‌های حزب دمکرات و کومله براثر اصابت گلوله به سینه، شهید شد، مزار او در گلزار شهدای امامزاده عبدالله شهرستان زادگاهش قرار دارد.

* خاطره‌ای به نقل از مادر شهید عباسپور

 مادر شهید نقل می کند: یک روز پسرم سراسیمه در حالی که صورتش زخمی شده بود به منزل آمد، وقتی علت زخم‌های روی صورتش را ازش پرسیدم در جواب به من گفت: مادر جان من در محله «نعل‌بندان» مشغول چسباندن عکس امام خمینی (ره) بودم که منافقین از راه رسیدن و با دیدنم شروع به کتک زدن من کردند. 

من با کمک اهالی محل توانستم از دست آنها فرار کنم در مسیر درب یک منزل باز بود، من وارد منزل آنها شدم، پیرزنی که صاحب منزل بود با دیدن من مرا به داخل خانه دعوت کرد و زیر کرسی پنهان کرد.

منافقین به منزل صاحب خانه آمدند وقتی نتوانستند مرا آنجا پیدا کنند با ناامیدی آنجا را ترک کردند.

منبع: نویدشاهد

منبع: فارس

کلیدواژه: ماجرای سیلی خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه