Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در ادامه فهرستی از بهترین افزونه های سئو سایت را برای وردپرس گردآوری کرده ایم که به شما در یافتن بهترین ابزار متناسب با نیازهای کسب و کارتان کمک می کند.

SEOPress

SEOPress برای افرادی که در زمینه سئو تازه کار هستند و به دنبال خرج کردن پول های کلان برای یکی از افزونه های معتبرتر سئو وردپرس نیستند، بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزونه فقط برای کاربران مستقر در ایالات متحده نیست و به 17 زبان با ترجمه های حرفه ای به انگلیسی، چینی، هندی و غیره در دسترس است.

هزینه ی SEOPress، کمتر از نصف هزینه ی سایر افزونه ها است. این افزونه برای سایت های نامحدود 39 دلار در سال است.

افزونه رایگان SEOPress به شما این امکان را می دهد:

نصب Wizard
نقشه های سایت XML و HTML
پیش نمایش موبایل/دسکتاپ
پیش نمایش فیس بوک / توییتر
سئوی تصویر
ریدایرکشن ها
عناوین با متغیرهای پویا
تحلیل محتوا
و ...

اگر به سراغ SEOPress PRO بروید نیز می‌توانید به دامنه بسیار کامل‌تری دسترسی داشته باشید، از جمله: 

سئو ویدیو
انواع داده های ساخت یافته (طرحواره ها)
بردکرامب ها
سئوی محلی
جستجوگر لینک شکسته
سئو RSS
و ...

در مورد قیمت SEOPress Pro، شما 39 دلار برای مجوز می پردازید، که با یک سال کامل به روز رسانی خودکار و پشتیبانی مشتری ارائه می شود.

برای افرادی که به دنبال عمیق‌تر شدن در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و تحقیقات بک لینک هستند، SEOPress افزونه Insights را با قیمت 99 دلار در سال برای هر سایت ارائه می‌کند. شما می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی را با اطلاعات مربوط به هزینه هر کلیک و حجم جستجو ردیابی کنید.

WP Rocket

سئو چیست؟ سرعت سایت بر رتبه بندی جست و جوی شما تأثیر می گذارد. مردم سایت های کند را دوست ندارند. اگر بیش از یک یا دو ثانیه طول بکشد تا صفحه بارگذاری شود، آنها را ترک خواهند کرد. سرعت یکی از معدود فاکتورهای رتبه بندی است که افزونه های سئو وردپرس معمولا به آن توجه نمی کنند. به همین دلیل است که WP Rocket را توصیه می کنیم. این افزونه به صفحات شما افزایش عملکرد می دهد که به رتبه صفحه شما کمک می کند.

این افزونه رایگان نیست. اگر به دنبال یک افزونه یخوب هستید، پیشنها ما به شما WP Rocket است.

All-In-One SEO

All-In-One SEO پلاگین اصلی WP SEO است و به افرادی که تجربه سئو ندارند کمک می کند تا صفحات خود را بالاتر ببرند.

با گذشت سالها، این سیستم به گونه ای رشد کرده است که هر جنبه ای از SEO را مدیریت می کند. به همان اندازه که این افزونه قدرتمند است، استفاده از آن بسیار آسان است، حتی اگر تجربه SEO نداشته باشید.

Ubersuggest

اگر افزونه ها به روز و پایدار نباشند و تعداد زیادی افزونه در سایت وردپرس شما باعث بارگذاری کند آن برای بازدیدکنندگان شود، می توانند نگرانی های امنیتی جدیدی ایجاد کنند و هر گونه دستاوردی را که در سئو به دست می آورید از بین ببرد.

شما مجاز به سه جستجوی رایگان روزانه هستید. با پرداخت هزینه برای Ubersuggest، داده‌های بیشتری را می توانید باز کنید، از جمله معیارهای جستجوی تاریخی و رتبه‌بندی طولانی‌تر، ردیابی، تجزیه و تحلیل رقابتی عمیق‌تر، فرصت‌های بک لینک، و بسیاری از موارد دیگر.

شما می توانید از تمام ویژگی های Ubersuggest با حداقل 29 دلار در ماه استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تا حداکثر سه وب سایت را مدیریت کنید. شما همچنین می توانید برای مجوز مادام العمر در آن ردیف فقط با 290 دلار پرداخت کنید.

Semrush Writing Assistant

Semrush در سئو پیشرو است. این شرکت یکی از جامع ترین پلتفرم ها را برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، تحقیق در مورد رقبا، جست و جوی پولی و موارد دیگر ارائه می دهد. Semrush همچنین یک افزونه رایگان وردپرس به نام SEO Writing Assistant یا SWA می سازد. هنگامی که SWA را نصب کردید، می‌توانید از پلتفرم شگفت‌انگیز Semrush برای کمک و راهنمایی در هنگام پیش‌نویس محتوا برای سایت‌های خود استفاده کنید.

برای استفاده از این افزونه باید یک حساب کاربری Semrush ایجاد کنید که می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید. اکانت رایگان بسیار محدود است. شما فقط می‌توانید یک قالب محتوای واحد بسازید.

Schema Pro

شما باید از طرحواره هایی استفاده کنید که به گوگل می گویند چگونه محتوای شما را تفسیر کند. این مسئله قبلاً چالش برانگیز بود، اما اگر از افزونه‌ای مانند Schema Pro استفاده می‌کنید، می‌توانید این نتایج را برای همه صفحات خود با چند کلیک دریافت کنید.

انواع محتوایی که Schema Pro پشتیبانی می کند عبارت است از:

مقالات
کتاب ها
دوره های آموزشی
مناسبت ها
سوالات متداول
آگهی های شغلی
تجارت محلی
مردم
محصولات
دستور پخت
و ...

اگر به طور مداوم هر یک از این محتوا های نام برده شده را منتشر می کنید، بهتر است تا از نسخه ی Schema Pro استفاده کنید.  

Yoast SEO

افزونه Yoast SEO پر دانلودی ترین افزونه در بین افزونه های سئو در وردپرس است. نسخه رایگان این افزونه به افراد کمک می کند تا SEO را یاد بگیرند و بر آن مسلط شوند و نسخه های برتر آن نی زبه کسب و کارها کمک می کند تا محتوای خود را به سطح بالاتری برسانند.

استفاده از آن فوق العاده آسان است. شاید برای کاربران جدید به اندازه AIOSEO آسان نباشد، اما به طور قابل توجهی نیز سخت تر نیست.

نسخه رایگان شامل مواردی است که AIO و SEOPress ندارند. با نسخه ی رایگان آن می توانید به قابلیت های زیر دسترسی داشته باشید:

نقشه های سایت XML
عناوین و متا
URL های متعارف
نشانه گذاری طرحواره
بردکامب ها
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
و ...

اگر سایت بزرگی دارید و می‌خواهید با یک پلاگین رایگان کار کنید، Yoast همان چیزی است که می‌خواهید. اگر از  AIOSEO و SEOPress استفاده می کنید، برای مدیریت نشانه‌گذاری طرح‌واره و بردکامب ها باید به نسخه ی  Premium ارتقا دهید. اما با Yoast این موارد رایگان است.

افزونه های رایگان یا پولی؟

افزونه های سئوی رایگان، همه یک زمینه را پوشش نمی دهند. نسخه رایگان Yoast به شما این امکان را می دهد که به بردکامب ها رسیدگی کنید، در حالی که AIOSEO و SEOPress این کار را نمی کنند. اما برای مثال SEOPress به شما امکان می دهد پست های خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه سازی کنید.

به طور کلی، اگر به صورت حرفه ای و جدی در این زمینه فعالیت می کنید، پیشنهاد ما استفاده از یک افزونه ی پولی است تا خدمات بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. اگرچه افزونه های رایگان نیز قابلیت های قابل توجهی دارند، اما برایی یک کار حرفه ای، قطعاً شما نیازمند نسخه های حرفه ای و پیشرفته تر هستید. اگر در سئو مبتدی هستید، می توانید با افزونه های سئوی رایگان کار خود را شروع کنید. اما به یاد داشته باشید که در آینده برای شروع سطح حرفه ای، بهتر است از افزونه های سئوی پولی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با شرکت سئوکار در ارتباط باشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: افزونه های سئو ابزار بهبود کیفیت و کمیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • تبدیل شانزه‌لیزه به محوطه پیک‌نیک رایگان یک‌روزه
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین