Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ با حضور استاندار البرز ۵ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح امروز با حضور فعالان اقتصادی و مدیران کل و روسای بانک‌های مربوطه برگزار شد بر ضرورت نهایت همراهی مسئولان برای حفظ و افزایش تولید و اشتغال تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با تسنیم: سامانه تسهیل کسب و کار راه‌اندازی شد+ فیلمعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با تسنیم: بانک مرکزی به‌صورت پلکانی سود تسهیلات تولید را کاهش دهدپرداخت 509 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در 10 ماه

وی همچنین از مدیران و بویژه رؤسای بانک‌های استان خواست که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برخی موانعی که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به دلیل این شرایط در آن گرفتار شده اند، با دید مثبت و استفاده از تمامی اختیارات خود مساعدت کنند.

عبداللهی از فعالان اقتصادی نیز درخواست کرد که با تمام ظرفیت فعالیت داشته باشند و حفظ و افزایش اشتغال را در راس امور خود قرار دهند.

وی حمایت از طرح های کشاورزی بویژه کشت گلخانه ای را ضروری دانست و رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم در این راستا را ضروری دانست. 

در این جلسه 5 پرونده با حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت که در حوزه‌های بیمه، بازپرداخت و اخذ تسهیلات با مشکل مواجه بودند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید