Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، فردین رابط در مورد پیروزی یک بر صفر شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم بیش از یک گل هم بزنیم اما خداروشکر که به پیروزی رسیدیم. این اولین برد شهرخودرو در این فصل بود و خوشحالم که من هم در این پیروزی شریک بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که عملکرد خوبی در این دیدار داشت ادامه داد: اولین بازی خودم را برای شهرخودرو انجام دادم و خوشحالم. در استقلال به من بازی نمی‌رسید و نیازمند جایی بودم که خودم را در آن ثابت کنم و به نظرم در این بازی توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش یعنی نفت مسجد سلیمان و همچنین محمود فکری عنوان کرد: به هر حال این موضوع باعث انگیزه زیادی شد. آقای فکری در استقلال و نفت مسجد سلیمان سرمربی‌ام بوده و من سال گذشته تجربه شیرینی در نفت داشتم و انگیزه زیادی داشتم که در برابر این تیم خوب کار کنم و انشاالله که توانسته باشم جواب اعتماد آقای سیدعباسی و کادر فنی را بدهم.

این بازیکن در مورد اینکه به استقلال برخواهد گشت یا خیر گفت: من به صورت قرضی و به مدت یک نیم فصل به شهرخودرو آمدم و باید به استقلال برگردم و تکلیفم پایان فصل روشن می‌شود که در این تیم می‌مانم یا به صورت قطعی جدا می‌شوم. من در نقل و انتقالات زمستانی از سوئد و همچنین چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم. شرایط به نوعی پیش رفت که به شهرخودرو آمدم و انشالله که در آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رابط در پایان در مورد دیدار با هوادار افزود: بازی مهمی داریم واقعا برای ماندن در لیگ نیاز به پیروزی در بازی‌های آینده داریم ولی تلاش خودمان به تنهایی کافی نیست و نیاز به کمک مسؤلین و همچنین هواداران نیز خواهیم داشت.

هومن جعفری کد خبر: 1130507 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها

پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که شناخت حمید مطهری سرمربی تراکتور از آبی‌پوشان در دیدار فردا به سرخپوشان تبریزی کمک خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل استقلال با تراکتور در تبریز گفت: این یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی استقلال در این فصل داشته باشد و البته نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان هم مهم است. بازی‌های تراکتور و استقلال معمولاً از لحاظ فنی بازی‌های خوبی بوده و این بار بحث امتیاز گرفتن برای استقلال بسیار مهم است.

طی شدن 80 درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

 

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: شرایط تراکتور هم بعد از آمدن حمید مطهری متفاوت شده است. البته این مربی برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد، ولی مسئله مثبت برای تراکتور این است که مطهری به خوبی استقلال را می‌شناسد. حالا باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، تأکید کرد: هر دو تیم شانس برد دارند، ولی اگر بازی در تهران برگزار می‌شد قطعاً شانس استقلال را بیشتر می‌دانستم. بازی در زمین تراکتور و برابر هواداران این تیم سخت است، ولی استقلال شرایط روحی خوبی دارد. از طرفی سرنوشت قهرمانی استقلال هم دست خودش است و اعضای تیم می‌دانند که از بازی‌های باقیمانده از جمله بازی مقابل تراکتور چه می‌خواهند.

فریبا راجع به اینکه تراکتور در دو فصل اخیر در اکثر بازی‌های بزرگ، نتایج خوبی برابر رقیبان مستقیمش نگرفته است، تصریح کرد: به هر حال این آمار دروغ نیست و تراکتوری‌ها باید خودشان کالبدشکافی کنند که چرا در بازی‌های بزرگ نتایح خوبی نگرفته‌اند. شاید آنها از لحاظ روحی آماده چنین بازی‌هایی نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه شانس قهرمانی این تیم بیشتر است یا پرسپولیس، اظهار داشت: استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و با همین دست فرمان جلو برود، قهرمان خواهد شد. اگر استقلال نتیجه بگیرد نتایج دیگر تیم‌ها مهم نیست، در شرایط فعلی شانس قهرمانی استقلال بیشتر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس