Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:33:13 GMT

نکات کلیدی مهم قبل از سفارش طراحی سایت در ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۷۲۲۷

نکات کلیدی مهم قبل از سفارش طراحی سایت در ۱۴۰۰

به لطف پیشرفت های روز افزون در زمینه فناوری و ارتباطات، دسترسی به فضای آنلاین برای تمامی افراد جامعه، بسیار آسان شده و در همین راستا، بسیاری از مشاغل مانند فروشگاه ها، شرکت ها و... نیز برای استفاده از این موقعیت، کسب و کار خود را آنلاین کرده اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لومینا، اما شروع یک کسب و کار آنلاین، چالش های بسیار زیادی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از افراد، بدون اطلاعات کافی و ناآگاهانه، در این راه قدم برمیدارند ولی پس از مدتی، به نتیجه مورد نظر خود نرسیده و پروژه طراحی سایت آن ها شکست می خورد.

به همین دلیل امروز در این مقاله، سعی کردیم تا شما را با این چالش ها و نکات مهم قبل از سفارش طراحی سایت که باید به آن ها توجه کنید، آشنا کنیم تا به راحتی، با یک برنامه ریزی کامل و مشخص، با تعیین بودجه و هزینه های مورد نیاز، پروژه کسب و کار آنلاین خود را شروع کرده و بدون دردسر و با آگاهی کامل، در این راه قدم بردارید. در ادامه ۶ مورد از نکات کلیدی و مهم که قبل از سفارش طراحی سایت باید انجام دهید را، باهم بررسی می کنیم:

۱. بررسی کنید چه نوع وبسایتی می خواهید

در اولین قدم، شما باید تعیین کنید که چه نوع وبسایتی برای کسب و کار خود باید داشته باشید. انواع وبسایت ها، دارای ویژگی های مختلفی هستند که در قیمت و کارایی نهایی تاثیر زیادی خواهند داشت. به طور کلی وبسایت ها به چند نوع زیر دسته بندی می شوند:

 وبسایت شرکتی وبسایت فروشگاهی  وبسایت آموزشی  وبسایت شخصی  وبسایت اختصاصی  وبسایت خبری و وبلاگ یا انجمن

اگر انتخاب نوع وبسایت برای شما دشوار است، می توانید از یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی سایت، مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ لومینا و دیگر شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید تا به شما در این زمینه کمک کنند.

۲. در مورد مشتریان خود تحقیق کنید

دومین گام از نکات مهم قبل از سفارش طراحی سایت، بررسی دقیق و شناخت مشتریان هدف شما است. یعنی اینکه باید بدانید وبسایت شما، چه نوع محصولی را برای چه قشری از جامعه فراهم می کند. گروه های مختلفی از مردم در جامعه هستند که به صورت زیر می توانید به این موضوع بپردازید:

 نوجوانان و جوانان  زنان یا مردان  پدران و مادران  افراد مسن  دانش آموزان یا دانشجویان  مدیران  و...

پس از انتخاب گروه هدف خود، می توانید در مورد طرح وبسایت، محصولات، لحن محتوا، نوع محتوا و... بهتر تصمیم گیری کنید. شاید در نگاه اول این مسائل خیلی مهم به نظر نیایند؛ اما این ها نکات بسیار مهم و کلیدی هستند که قبل از سفارش طراحی سایت باید به آن ها دقت کنید. مطمعن باشید تمامی این موارد، در فروش و برندسازی آنلاین شما تاثیر زیادی خواهند داشت.

۳. گزینه ها و آپشن های مورد نیاز وبسایت خود را مشخص کنید

حالا براساس تحقیقات و تصمیماتی که در دو مرحله قبل گرفته اید، نوبت این است که تمامی موارد مورد نیاز وبسایت خود را مشخص کنید. اگر سایت شما، یک سایت فروشگاهی است، چه نوع دسته بندی هایی مورد نیاز است، از چه المان هایی باید در صفحات مختلف استفاده شود، ویژگی محصولات به شکل باشد و... نمونه چالش هایی هستند که باید در این گام، مد نظر قرار دهید.

اگر این مورد نیز برای شما سخت و چالش برانگیز است، اصلا نگران نباشید! در این زمینه نیز می‌توانید با یک تیم متخصص و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ مشورت کرده و با آن ها برای رسیدن به اهدافتان در این زمینه، همکاری نمایید.

۴. بودجه خود را تعیین کنید

در این مرحله، شما باید حداقل و حداکثر میزان بودجه مورد نظر خود را، برای سفارش طراحی سایت تعیین نمایید. برای تعیین دقیق تر بودجه خود می توانید به نکات زیر توجه کنید:

 نوع وبسایتی که انتخاب کرده ام  چه نوع پلتفرمی برای سایت خود انتخاب کنم؟  چه ویژگی های خاص و منحصر به فردی قرار است در سایتم اضافه شود؟  طرح و دیزان وبسایت  نوع قالبی که می‌خواهم

۵. تحقیق در مورد انواع سیستم های طراحی سایت

طراحی سایت، با ابزار های مختلفی انجام می شود که هر کدام، بسته به نوع وبسایت و کارایی مدنظر، معایب و مزایای خاصی دارند. به طور کلی روش های طراحی سایت را می توان به انواع زیر تقسیم کرد:

۱. طراحی با قالب و CMS آماده مانند وردپرس

۲. طراحی توسط زبان های برنامه نویسی مختلف به صورت اختصاصی مانند  ASP.NET

نکته طلایی: اگر وبسایت مد نظر شما، پیچیدگی خاصی نداشته و یک وبسایت تقریبا ساده با امکانات عامیانه است، پلتفرم وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید. چرا که کار با آن بسیار ساده و ارزان است و همچنین، قابلیت های منحصر به فرد و زیادی دارد که دست شما را برای انجام خیلی از کار ها باز می گذارد.ا

۶. انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای شروع

تا اینجای کار، تمامی نکات مهم قبل سفارش طراحی سایت بیان شد و این، آخرین نکته و شاید مهمترین نکته باشد. انتخاب یک تیم با تجربه و متخصص در این زمینه، لازمه اول و آخر موفقیت شما در کسب و کار آنلاین است. یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کرج و دیگر شهر های ایران، آژانس دیجیتال مارکتینگ لومینا است که شما را در تمامی مراحل ذکر شده، همراهی کرده و حتی می توانید قبل از شروع هرکاری، با آن ها تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و از خدمات فوق العاده این شرکت بهره مند شوید!

منبع: https://loomina.ir/

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت نوع وبسایت مورد نیاز کسب و کار سایت خود مهم قبل چه نوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان