Web Analytics Made Easy - Statcounter

"مجید منعمی "روز یکشنبه در جلسه انجمن شعر بروجرد که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، افزود: در بیان و سرودن شعر باید کلماتی بکار گرفته شود که جدای از زیبایی و دارا بودن آرایه‌های ادبی از مفاهیم لازم برخوردار و پیام رسان باشد.

وی اظهار داشت: سرودن شعر باید به گونه ای باشد که محتوا و مفهوم آن بیان کننده هویت و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باشد، نه اینکه صرفا کلماتی باشد که خروجی جمله را به شعر تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری به موضوع شعر و هنر توجه کامل دارند و نشست‌های ادبی را با زمان نامحدود برگزار می‌کنند.

منعنی ادامه داد: نگاهی وجود دارد که فرد سیاسی نباید فرهنگی باشد در صورتی که اهمیت دادن رهبری به نشست‌های شعر و ادب نشان می دهد این نوع تفکر اشتباه است.

سرپرست فرمانداری بروجرد اضافه کرد: بروجرد دارای ظرفیت‌های علمی، هنری و مذهبی فراوان است و بزرگانی در حوزه شعر و ادب مانند زرینکوب و اوستا در این شهر زندگی کرده اند که باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه انجمن شعر و تاسیس حوزه هنری در این شهرستان استفاده شود.
منعمی با اشاره به جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری افزود: نقش و جایگاه شعر و هنر در مسائل فرهنگی و حتی سیاسی بسیار تاثیرگذار و مهم است.

وی گفت: شعر خواندن و شعر گفتن ۲ موضوع مجاز است باید تلاش کنیم اشعار با لحنی جذاب و تاثیر گذار قرائت شود.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: دولت ما دولتی کامل در همه زمینه‌ها است و اهالی فرهنگ و ادب باید کمک کنند به دولت مردمی و نماینده دولت در بروجرد تا بتوانند در مسیر رشد و توسعه شهرستان گام برداشته شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست برخی مسایل و مشکلات انجمن شعر بروجرد توسط اعضاء  این انجمن‌های مطرح شد.

برچسب‌ها بروجرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شعر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شعر بروجرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شعر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود