Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از آغاز عملیات حشد شعبی علیه بازمانده‌های داعش در شمال بغداد خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، یک منبع امنیتی عراقی امروز یکشنبه از شروع عملیاتی در شمال بغداد خبر داد.

این منبع بیان کرد: نیروهای حشد شعبی عملیاتی را در «الطارمیه» در شمال بغداد شروع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الطارمیه بغداد شاهد مشکلات امنیتی و رخنه داعشی‌هاست که هرازگاهی از طریق باغات انبوه این منطقه دست به تحرکاتی می‌زنند.

دستور نخست‌وزیر عراق برای تشکیل نیروهای مردمی در «الطارمیه»هماهنگی امنیتی حشد شعبی با نیروهای نظامی در «الطارمیه»الکاظمی فرمان آغاز عملیات نظامی در الطارمیه بغداد را صادر کرد

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی کماکان در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

«علی الوائلی» کارشناس امور امنیتی عراقی اعلام کرد که داعش پس از اینکه مخفیگاه‌هایش لو رفته است به طرح‌های جایگزین روی آورده است.

وی افزود: نیروهای امنیتی به بیشتر مناطقی در استان‌های صلاح الدین، دیالی و الانبار رسیده‌اند که باقیمانده‌های داعش از آنجا دست به عملیات می‌زد.

این کارشناس عراقی گفت: موفقیت نیروهای امنیتی و هلاکت بیشتر سرکرده‌های داعشی این گروه را بسیار ضعیف کرده است؛ اما طرف‌های حمایت کننده آن به دنبال طرح جدید برای ادامه اقدامات ترورریستی در عراق با هدف بی‌ثبات کردن عراق هستند.

الوائلی اعلام کرد: تروریست‌ها به شیوه جنایتکارانه و هدف قرار دادن مستقیم تجمع‌های انسانی و شهرها روی آورده‌اند که باید اقداماتی در داخل مناطق مسکونی انجام شود و این کار اطلاعاتی را طلب می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق شمال بغداد حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»

ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»

دیگر خبرها

  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم