Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@11:30:31 GMT

رد احتمال استیضاح شهردار شیراز

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۷۵۸۵

رد احتمال استیضاح شهردار شیراز

ایسنا/فارس به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال استیضاح شهردار از سوی شورای شیراز، یکی از اعضای این شورا، چنین موضوعی را کاملا رد کرد.

علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به طرح موضوع احتمال استیضاح شهردار از سوی برخی رسانه‌ها، تاکید کرد که این شورا قصد استیضاح شهردار شیراز را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شیراز، اسکندری ضمن بیان اینکه استیضاح شهردار یکی از اختیارات قانونی شوراهای اسلامی است، گفت: شورای شیراز قصد استیضاح شهردار را ندارد و مطلب طرح شده در یکی از رسانه‌ها ناشی از برداشت نادرست است.

او با بیان اینکه طرح چنین مسائلی زمینه‌ساز بر هم خوردن یکپارچیگی و انسجام شورا و شهرداری می‌شود، افزود: اختلاف نظر و سل فیما بین اعضای شورا و مدیران شهرداری امری طبیعی است که نتیجه آن به پیشرفت و رونق شهر خواهد انجامید.

اسکندری خاطرنشان کرد: تلاش تمام اعضای کمیسیون عمران و صحن شورای اسلامی شهر تصویب بودجه عملیاتی و جهادی است که مسیر توسعه شهر شیراز را هموار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر شیراز استيضاح کمیسیون عمران استیضاح شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد