Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاالله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یک‌هزار تُن میوه برای توزیع در ایام پایانی سال و عید نوروز در استان ذخیره‌سازی می‌شود و در حال حاضر ۴۰۰ تن در سردخانه‌های استان ذخیره شده است‌.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره‌سازی ۴۵۰ تن پرتقال تامسون در سردخانه‌های استان افزود: تاکنون ۳۰۰ تن پرتقال شمال در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و ۱۵۰ تن باقیمانده تا دو روز دیگر وارد سردخانه شهید بهشتی و انبار سرد نافچ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ذخیره‌سازی ۳۰۰ تن سیب سفید و قرمز سمیرم اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰ تن سیب درختی در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و ۲۰۰ تن باقیمانده تا پایان هفته جاری وارد سردخانه‌های استان می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: ۲۵۰ تن پرتقال والنسیای جنوب نیز تا اواسط اسفند وارد استان و ذخیره‌سازی می‌شود.

به گفته وی، میوه‌های خریداری شده پس از انجام عملیات سورتینگ در سردخانه شهرکرد و انبار سرد نافچ نگهداری و در زمان تعیین شده از سوی ستاد تنطیم بازار با قیمت مصوب این ستاد در سطح استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: میوه شب عید سردخانه های استان استان ذخیره ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت