Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «ایران به توان من» شنبه 30 بهمن ماه با یک کار آفرین موفق در حوزه صنعت نبات زعفرانی گفت و گو می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند روایی «ایران به توان من» روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۰ از رادیو ایران پخش می شود.

 فاطمه عبدالوند تهیه کننده برنامه «ایران به توان من» گفت: در سال حمایت از تولید، رسانه ملی رسالت دارد که به سراغ صنایع کوچک و متوسط کشور برود و توانمندی ها وموانع این صنایع را نقد و بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  این برنامه در سطح کشور به سراغ کارآفرینان میرود و با آنها گفت وگومی کند.

عبدالوند افزود:  در برنامه شنبه 30 بهمن، به شهر طوس  خواهیم رفت و با محمدجواد مقدس که در زمینه صنعت نبات زعفرانی با طعم های متنوع دمنوشی فعایت می کنند گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است: «ایران به توان من»به تهیه کنندگی و بازیگری فاطمه عبدالوند و سارا اکبر زاده روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۰ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر ایران رسانه ملی صنایع کوچک صنعت ایران حمایت از تولید رسانه ملی صنایع کوچک صنعت ایران به توان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.  

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد.   

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند.  

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد.  

فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.  

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است.  

«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)