Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@01:01:19 GMT

بهسازی شبکه برق ۴۰۰ روستا در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۷۸۲۱

بهسازی شبکه برق ۴۰۰ روستا در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بهسازی شبکه‌های برق ۴۰۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان در حال انجام است که تاکنون بهسازی ۲۶۰ روستا از این تعداد تکمیل شده است.

هادی مهدیزاده اظهار کرد: اجرای طرح بهارستان در روستاهای باقیمانده شامل اقداماتی از جمله رفع افت ولتاژ، جابه‌جایی پایه‌های واقع شده در معابر عمومی و اصلاح شبکه روشنایی معابر روستایی، نصب ۱۳۰ دستگاه ترانسفورماتور و هفت دستگاه تقویت کننده(اتوترانس) می‌شود که در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح بهارستان مربوط به اقداماتی برای رفع افت ولتاژ، حذف پایه‌های برق عامل سد معبر، اصلاح و توسعه شبکه برق است که برای روستاهای دارای برق انجام می‌گیرد.

مدیر طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تصریح کرد: مبنای تعریف و اجرای طرح بهارستان مربوط به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص اعتباراتی به توانیر برای توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی وی خاطرنشان کرد: با احتساب اعتبارات توسعه روستایی مجموع روستاهای بهره‌مند از اعتبارات طرح توسعه و بهسازی در خراسان رضوی ۹۰۰ روستاست که این طرح با اولویت روستاهای مشکل‌دار و طی هماهنگی با فرمانداری‌ها در حال اجراست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت برق روستاها شبکه برق طرح بهارستان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان