Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: تیم‌هایی که با آمادگی ذهنی، جسمی و تجربه بیشتری وارد مرحله پلی‌آف شوند، نتایج بهتری کسب خواهند کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» یکشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) با قرار گرفتن تیم لبنیات هراز آمل در رتبه دوم جدول رده‌بندی (۱۸ برد و ۵۲ امتیاز) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی با تاکید بر این‌که مرحله گروهی لیگ برتر والیبال در دو دور رفت و برگشت برگزار شد، گفت: استراتژی تمام تیم‌ها قرار گرفتن در بهترین جایگاه ممکن در پایان دور برگشت بود و این مسئله نشان داد رقابت‌ها تا چه اندازه سخت، سنگین و فشرده است. در نهایت تیم‌هایی که برنامه‌ریزی دقیق‌تری در دور برگشت داشتند، نتایج قابل قبولی کسب کردند و توانستند به جایگاه مد نظر خود نزدیک شوند. در مجموع رقابت‌های مرحله گروهی سخت و فشرده بود، ولی یک فاز از مسابقات به پایان رسید.

وی افزود: تیم لبنیات هراز آمل در دور برگشت عملکرد بهتری داشت. در دور رفت پنج شکست داشتیم، ولی در دور برگشت تنها سه شکست تجربه کردیم که نشان‌دهنده روند رو به رشد تیم بود. در پایان دور برگشت به رتبه دوم جدول رسیدیم و فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها در درجه اول سلامت بازیکنان حفظ شود و سپس شاهد برگزاری رقابت‌های باکیفیتی باشیم که درنهایت به تیم ملی قدرتمندتر و بازیکنان آماده‌تر برسیم.

سرمربی لبنیات هراز آمل درخصوص تقابل تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: فارغ از نتایج رقم خورده در مرحله گروهی، نتایج مرحله پلی‌آف غیرقابل پیش‌بینی است. هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و بازی‌های سختی پیش‌رو داریم. قطعا تیم‌هایی که با آمادگی ذهنی، جسمی و تجربه بیشتری وارد مرحله پلی‌آف شوند، نتایج بهتری کسب خواهند کرد. بازی‌های این مرحله برای همه تیم‌ها از جمله تیم لبنیات هراز آمل سخت است. سعی می‌کنیم با تمام اطلاعاتی که از رقیب داریم وارد بازی‌ها شویم. در پایان دو دیدار رفت و برگشت مرحله مقدماتی به دو پیروزی مقابل فولاد سیرجان ایرانیان رسیدیم، ولی به این نتایج نگاه نمی‌کنیم، چون مطمئنیم حریف‌مان با شرایط جدید وارد مسابقات می‌شود. لبینات نیز قطعا با روحیه جدید و شرایط ویژه وارد عرصه مسابقات می‌شود. امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.

وی درخصوص برگزاری مرحله پلی‌آف به‌صورت متمرکز هم گفت: همه تیم‌ها از قبل می‌دانستند که پلی‌آف به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد. البته این موضوع برای تیم‌های بالای جدول چندان خوشایند نبود، چون از میزبانی محروم شدند. اما بنده به‌عنوان سرمربی یکی از تیم‌های بالای جدول به این تصمیم احترام می‌گذارم و امیدوارم میزبانی تهران، خوب برگزار شود. البته با توجه به وجود سیستم ویدئوچک، شرایط برای برگزاری بازی‌های عادلانه فراهم است. در مجموع فکر می‌کنم نوع برگزاری پلی‌آف به صورت متمرکز در تهران، نوع خوبی باشد.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

تیم لبنیات هراز آمل در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود تا فاتح دو مسابقه از سه بازی به دیدار نیمه‌نهایی راه یابد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبرها از وضعیت میزبانی ارومیه از والیبال باشگاه‌های آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال بهروز عطایی لبنیات هراز آمل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال بهروز عطایی لبنیات هراز آمل فولاد سیرجان ایرانیان تیم لبنیات هراز آمل لبنیات هراز آمل مرحله پلی آف دور برگشت رقابت ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی و تعیین تیم های راه یافته به دور بعدی این پیکارها، چهره تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

بدون شک، حذف پرسپولیس در دور قبل، مهمترین اتفاق بازی های برگزار شده بود و حالا سایر تیم ها باید در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ به مصاف هم بروند.

بدین ترتیب و با اعلام سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مارسلو وارد ایران شد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود