Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ساماندهی مسیل سلطان سید حسین با ساخت دیواره ساحلی به طول حدود ۴۰۰ متر جنب مسکن مهر همراه با اجرای بیش از ۶ هزار مترمکعب عملیات سنگی، لایروبی این مسیل با حجم لایروبی هفت هزار و ۳۰۰متر مکعب و حجم خاکریزی ۲ هزار و ۶۰۰ متر مکعب و طول سه کیلومتر انجام و ایمن‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لایروبی مسیل کهنگ نیز با حجم پنج هزار و ۴۰۰ متر مکعب به طول سه کیلومتر در سال جاری اجرا شده است.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بلایای طبیعی مربوط به سیل و روان‌آب‌ها می‌شود، ادامه داد: کارگروه سیل شهرستان به عنوان اتاق فکر باید راهکارهای مناسب برای پیشگیری از خسارت را به دستگاه‌های مرتبط ارایه دهد تا اقدام‌های پیشگیرانه به عمل آید.

وی اضافه کرد: سیل و روان‌آب‌ها در شهرستان با شیب چهار تا ۶ درصد وارد می‌شود که مهار آن را سخت می‌کند و در این راستا ۶۰ درصد هزینه خسارت مالی و جانی پس از وقوع زمین لرزه، مربوط به جاری شدن سیل است.

تاملی تاکید کرد: دخالت نکردن در مسیر عبور سیل، رعایت حریم رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند، ساخت گودال ذخیره آب، اجرای طرح‌های آبخیزداری، ساخت سدهای انحرافی، کانال‌کشی، آموزش و آگاهی دادن به مردم به ویژه کشاورزان از راه‌های جلوگیری از بروز خسارت سیل است.

وی، میانگین بارش سالانه در اردستان را افزون بر ۱۱۰ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: طرح‌های مطالعاتی رودخانه‌های اونج، بقم، بلوار شمالی اردستان، سلطان سید حسین، گله انجیله، کهنگ و زواره انجام شده است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها فرمانداران اردستان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران اردستان سیل فرمانداران اردستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن