Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:34:24 GMT

گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۱۹۸

گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه

   

اگر برای استخدام به دنبال اخذ مدرک ICDL هستید، شاید سوال شما این باشد که گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه ؟ در این مقاله بطور مورد مدرک فوری ICDL و شیوه گرفتن آن صحبت خواهیم کرد.

قبل از شروع توضیحات، اگر در مورد مهارت های هفتگانه و ICDL اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله ICDL چیست را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله بطور مفصل در مورد مفاهیم موجود در دوره ICDL و اهمیت آن توضیح داده شده است.

مدرک ICDL چیست

برای بسیاری افراد سوال است که مدرک icdl چیست ؟ در جواب سوال مدرک ای سی دی ال چیست باید گفت که مدرک ICDL تاییدی بر دانش دادرنه مدرک بر مجموعه از تمام دوره های زیر است.

مبانی کامپیوتر ویندوز اینترنت ورد اکسل پاورپوینت اکسس

در واقع عبارت ICDL کوتاه شده عبارت International Computer Driving License می ‌باشد. ای سی دی ال بیانگر هفت مهارت اصلی برای استفاده از کامپیوتر است که به وجود آمدن سازمانی را نتیجه شده است که وظیفه آن تایید مهارت افراد است.

مدت زمان گرفتن مدرک icdl

مدت زمان گرفتن مدرک ICDL به توانایی شما بستگی دارد. با توجه به توانایی شما 2 حالت وجود دارد

شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی دارید شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی ندارید

اگر شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی دارید می توانید از خدمات دریافت مدرک ICDL فوری استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه مدرک ICDL شوید.

اگر شما به مفاهیم مهارت های هفتگانه آشنایی ندارید، می بایست در دوره های آموزش ICDL مجموعه آریا تهران شرکت کرده و پس از گذراندن یک دوره 3 ماهه می توانید هم مدرک داخلی ICDL و هم مدرک بین المللی را دریافت نمایید.

دریافت مدرک icdl بدون کلاس​

اگر به دنبال دریافت مدرک ICDL بدون کلاس هستید، ما یکی از معتبر ترین آموزشگاه های ICDL تهران را به شما معرفی می کنیم.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران یکی از معتبرترین مراکز اخذ مدرک ICDL فوری در تهران بوده و به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش مهارت‌های هفتگانه ICDL در غرب تهران شناخته شده است.

مجتمع فنی آریا علاوه بر برگزاری دوره های آموزش کامل ICDL ، دوره های فشره ICDL را بصورت کاربردی و بازار کاری در تهران بصورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

برای دریافت مدرک icdl بدون کلاس و اطلاع از زمان آزمون ICDL فنی و حرفه ای با ما تماس بگیرید. اما پیشنهاد ما شرکت در دوره ICDL و دریافت مدرک فنی حرفه ای است.

مدرکی بین المللی و قابل ترجمه، که یاری گر شما در مهاجرت نیز خواهد بود.

هزینه مدرک icdl

هزینه مدرک ICDL شاید دغدغه بسیاری از کسانی باشد که علاقمند به دریافت این مدرک کامپیوتر هستند. خوب است بدانید که هزینه دریافت مدرک ICDL در اموزشگاه ها بسیار ناچیز است و اگر از قبل اطلاعات کافی برای شرکت در این ازمون داشته باشید مشکلی از بابت پرداخت هزینه های ازمون نخواهید داشت.

مسئله دردسرساز، پرداخت هزینه کلاس های مهارت های هفت گانه است که با توجه به اموزشگاهی که برای دریافت آموزش ها به آن مراجعه می‌نمایید تعرفه متفاوتی وجود دارد. با توجه به این مسئله ما آموزشگاه ICDL آریا تهران را به شما معرفی می کنیم.

برای شرکت در دوره ها با شماره تماس های 02166919634 الی 6 تماس گرفته و یا  وارد لینک وب سایت آموزشگاه آریا تهران ( www.aryatehran.com ) شوید.

گرفتن مدرک icdl فنی و حرفه ای

همانطور که گفته شد، گرفتن مدرک icdl فنی حرفه ای تهران یک از دغدغه ها و الزامات تمام افرادی است که قصد استخدام در شرکت های مختلف خصوصی و دولتی را دارند. چرا؟

چون یک مدرک بین المللی بوده و نتنها برای تمام ارگان های دولتی و خصوصی داخلی معتبر است، بلکه برای مهاجرت و سازمان های خارجی نیز معتبر و قابل استعلام است.

اگر شما به هر دلیلی فرصت شرکت در کلاس های ICDL را ندارید و می خواهید اقدام به دریافت مدرک معتبر ICDL نمایید می توانید در سریع ترین زمان، یکی از معتبر ترین مدرک های ICDL را که قابل استعلام می باشد از آٰریا تهران دریافت نمایید. برای دریافت گواهینامه معتبر ICDL و ارزان همین حالا با شماره های آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

همانطور که گفته شد گرفتن مدرک ICDL از الزامات و مدارک مورد نیاز استخدام در شرکت ها و ادارات دولتی است. هرچند شرکت های خصوصی نیز نسبت به این امر بسیار سخت گیر تر هستند.

البته باید بدانید که گرفتن گواهینامه icdl به تنهایی رکن استخدام در بسیاری از شرکت ها نمی باشد و عموما داشتن تخصص هایی در زمینه های دیگر نیز  واجب است.

دیگر نگران دریافت مدرک ای سی دی ال نباشید. اخذ مدرک icdl در کوتاه ترین زمان را با ما تجربه کنید. اگر به دنبال مدرک icdl مورد تایید سازمان اداری و استخدامی هستید همین حالا تماس بگیرید. همچنین می توانید از نمونه سوالات ICDL فنی و حرفه ای استفاده کنید.

مدرک icdl برای استخدامی آموزش و پرورش

پیرو اطلاعیه  شماره ۳۰۷۳۹مورخ  ۱۶ / ۴ / ۹۹  در خصوص گواهینامه مهارت های هفتگانه icdl کلیه همکاران جدید الاستخدام می توانند جهت گذراندن دوره های  مهارت های هفتگانه  icdl  که الزام استخدام می باشد از طریق موسسات دارای مجوز از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حیطه فناوری اطلاعات اقدام به گذراندن دوره نمایند و گواهینامه موسسات را دریافت و نسبت به ارائه و تحویل آن به کارگزینی محل خدمت خود اقدام نمایند و از مراجعه  جهت تایید گواهینامه های مذکور به اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ( کارشناس اجرای دوره های آموزشی ) خودداری نمایند.

بدیهی است شرکت در مؤسسات و مراکز آموزشی مصوب که مجوز فعالیت در سایر حیطه های آموزشی از سازمان اداری و استخدامی کشور کسب نموده اند، موضوعیت  ندارد. لذا صدور گواهی نامه ICDL توسط مراکز مزبور که مجوز فعالیت در حیطه فن آوری اطلاعات را ندارند وجاهت قانونی نداشته و فاقد اعتبار می باشد.

فرهنگیان محترم جهت گذراندن دوره icdl در موسسات تعیین صلاحیت شده حق انتخاب داشته و می توانند درهریک از موسسات مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی دوره های مذکور را بگذرانند.

یکی از مجموعه های مورد تایید در تهران، آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران است. این آموزشگاه با مجوز سازمان فنی و حرفه ای علاوه بر مدرک داخلی ICDL توانایی اعطای مدرک بین المللی ICDL را نیز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تلفن:  02166919633 الی 6

شماره موبایل: 09020055503 و 09374949774

مدرک icdl برای استخدامی نیروی انتظامی

داشتن مدرک آشنایی با کامپیوتر یا همان ICDL یکی از مدارک مورد نیاز و اجباری برای استخدام در نیروی انتظامی (ناجا) می باشد.

گذاراندن این دوره آموزشی و تسلط بر مباحث ارائه شده علاوه بر موفقیت در مرحله استخدام در مراحل بعدی نیز موجب بکار گیری متقاضی در پست های اداری بجای پست های عملیاتی میگردد.

پس این فرصت و امتیاز طلایی را از دست نداده و با شرکت در دوره ی آموزشی مربوطه در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران در سریع ترین زمان ممکن گواهینامه ICDL را دریافت نموده و از هم اینک به فکر ارتقا جایگاه شغلی خود باشید. برای رسیدن به اهدافتان کافیست یک قدم بردارید ، با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تلفن:  02166919633 الی 6

شماره موبایل: 09020055503 و 09374949774

منبع: فردا

کلیدواژه: مدرک icdl

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جواد احمدی‌منفرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور جمعه 14 اردیبهشت در 2 حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار می‌شود.

وی، مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان این آزمون را از دیپلم تا دکتری دانست و بیان کرد: این آزمون به‌عنوان رسمی و مستندترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه 1 تا 5 که معادل دیپلم تا دکتری است در سطح کشور همزمان صبح ساعت 8 تا 11 برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون در استان بوشهر با حضور 154 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 102 نفر مرد و 52 نفر زن هستند که کوچکترین فرد شرکت کننده، فرد 9 ساله از شهرستان دشتستان و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

احمدی‌منفرد با بیان اینکه از  افراد شرکت کننده در این آزمون سراسری، 17 نفر اهل سنت نیز حضور دارند تصریح کرد: 12 از تعداد کل شرکت کنندگان، دارای مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر و برخی شرکت‌کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده در این آزمون شرکت می‌کنند. کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خردادماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر کسب کنند در مرحله سوم و چهارم هم باید شرکت کنند. این آزمون در شهر بوشهر در محل مجتمع اقامتی دریا واقع در خیابان ساحلی جنب اداره گذرنامه و در شهر کنگان نیز در محل حوزه علمیه خواهران کنگان برگزار خواهند شد که از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود رأس ساعت 7:30 دقیقه صبح روز جمعه در محل‌های برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»