Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی درگفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بلاتکلیفی در وضعیت کادرفنی تیم امید برای حضور در مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، اظهار داشت: سال‌هاست برای آماده‌سازی تیم امید بلاتکلیف هستیم. همیشه در 4 سالی که فرصت داشتیم چندین مربی برای تیم امید عوض کردیم و ایده‌ها و نظرهای مختلفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا درگیری‌ها و اختلاف‌ نظرهایی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود داشت از انتخاب سرمربی گرفته تا اختیاری داری تیم و... بعدها این مسائل حل شد و مشکلاتی نظیر سربازی بازیکنان پیش آمد.

وی افزود: در اصل عامل اصلی عقب ماندگی ما در تیم امید و اینکه سال‌های سال است از رسیدن به المپیک در فوتبال محروم هستیم همین مسائل است. همین مشکلاتی که وجود داشته و دارد. بازی‌های جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود بنابراین زمان برای آماد‌ه سازی تیم خیلی مهم است و باید هرچه زودتر برای انتخاب سرمربی تصمیم گیری شود و وضعیت این تیم روشن شود. 

سرمربی اسبق گل‌گهرسیرجان در مورد اینکه شاید دوباره در جریان مسابقات مجبور شویم به فاکتورهایی مثل تعصب و غیرت بازیکنان متکی شویم، عنوان کرد: برنامه بلند مدتی در فوتبال برای تیم امید و حضور در المپیک نداریم و اینکه مثلا بگوییم برای حضور در المپیک 6 سال آینده چه برنامه‌ای داریم. در صورتیکه اگر برنامه ریزی مناسبی برای حضور در المپیک داشته باشیم می‌توانیم از ظرفیت‌ها انسانی فوق ‌العاده‌ای که داریم استفاده کنیم ولی به دلیل نداشتن برنامه ظرفیت‌های انسانی ما در تیم امید هدر می‌رود وگرنه از دل تیم امید بازیکنان بزرگ زیادی بیرون می‌آید.

جلالی درمورد اینکه چه توصیه‌ای برای تصمیم‌سازان در مورد تیم امید دارد، آیا باید بامهدوی‌کیا ادامه بدهیم یا سرمربی دیگری انتخاب کنیم، گفت: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم با مهدوی‌کیا کار را ادامه بدهیم خیلی بهتر است  اگر هم این مساله میسر نیست هرچه زودتر سرمربی تیم امید را انتخاب کنیم.

به گزارش فارس، تیم امید کشورمان در مسابقات  جام ملت‌های آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود در گروه A با تیم‌های ازبکستان،، قطر و ترکمنستان همگروه است و این رقابت‌ها  از اول تا ۱۹ ژوئن (۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱)  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی بلاتکلیفی تیم امید مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان تیم فوتبال امید مهدی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران گفت: امروز دو رقیب قدرتمند در فوتسال آسیا با هم پیکار کردند و سرنوشت مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شد. ایران در لحظاتی از بازی به خصوص در وقت اضافه قوی‌تر بود. در آن شرایط هم خوب دفاع کردیم. از حریف عقب افتادیم ولی دوباره به بازی برگشتیم. صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک می گویم. 

سرمربی اسپانیایی درباره برنامه‌اش برای بازی با ایران گفت: برنامه اولیه ما این بود که حریف را زمانی که در زمین خودش بود تحت فشار قرار دهیم. ما این کار را به خصوص در ابتدای بازی خیلی خوب انجام دادیم اما در اواخر بازی به دلیل خستگی بازیکنان، نتوانستیم خیلی خوب انجام دهیم. با این وجود توانستیم تلاش زیادی هم در دفاع و هم در حمله انجام دهیم.

او درباره رقابت برای کسب عنوان سومی گفت: بازی با تاجیکستان خیلی مهم است. از فردا آماده شدن برای دیدار رده بندی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس