Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@02:03:49 GMT

قطر: توافق با ایران به سود همه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۳۲۹

قطر: توافق با ایران به سود همه خواهد بود

وزیر خارجه قطر تاکید کرد که رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته‌ای ایران به سود همه طرف‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از النشره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در نشستی در مؤسسه سلطنتی روابط بین‌الملل "چتم هاوس" انگلیس گفت که رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته‌ای ایران به سود همه طرف‌ها خواهد بود و امیدواریم که بعد از این توافق، توافقی میان ایران و کشور‌های عربی خلیج (فارس) حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: قطر ارتباط قوی با ایران و آمریکا و طرف‌های دیگر درخصوص برجام دارد، ما تلاش می‌کنیم که در پر کردن شکاف‌ها سهیم باشیم، زیرا توافق و مذاکرات با کشور‌هایی درحال برگزاری است که فاصله جغرافیایی زیادی با ایران دارند و این درحالی است که ما در همسایگی ایران زندگی می‌کنیم.

آل ثانی گفت که رسیدن به توافق و رسیدن به تفاهم با مقامات ایرانی به سود کشورش نیز خواهد بود و امیدوار است که بعد از آن تفاهمی منطقه‌ای میان ایران و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج (فارس) بدست بیاید.

وزیر خارجه قطر در ادامه از همه طرف‌ها خواست که نقشی سازنده و مثبت در تمامی ابتکارعمل‌ها داشته باشند و نسبت به رسیدن به نتایج مثبت در آینده نزدیم ابراز امیدواری کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قطر مذاکرات هسته ای مذاکرات وین طرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح