Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@00:59:18 GMT

غافلگیری به سبک احسان علیخانی!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۴۶۴

غافلگیری به سبک احسان علیخانی!

«عصر جدید» ناگهان به جدول پخش نوروزی اضافه شد. آبان امسال تیزر فراخوان دعوت از استعداد‌ها برای ارسال ویدئو و شرکت در مسابقه پخش شد و پس از آن هیچ خبری از آغاز پیش‌تولید و ضبط مسابقه نبود.

به گزارش خراسان، این در حالی است که پیش‌تولید «عصر جدید ۲» زودتر از این‌ها آغاز شد و بهمن ۹۸ ضبط مسابقه به صورت رسمی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین حیایی نیز نیمه بهمن در حاشیه جشنواره فیلم فجر گفته بود که مشخص نیست در سری سوم «عصر جدید» به عنوان داور حضور داشته باشد.

علاوه بر این‌ها، انتشار «جوکر» و تولید این مسابقه نیز باعث شد مشغله علیخانی، احتمال آماده شدن «عصر جدید» ویژه نوروز را کمتر کند، چون این مسابقه پروژه پرزحمتی است و تولید آن زمان زیادی می‌برد.

شیوع سویه امیکرون و سرایت بالای آن هم اتفاق مهمی بود که ضبط «عصر جدید» را با حضور تماشاگران و شرکت‌کنندگانی که بعضی از آن‌ها به صورت گروهی در مسابقه شرکت می‌کنند، با محدودیت‌ها و مشکلاتی روبه‌رو می‌کرد.

همان طور که وضعیت بحرانی شیوع کرونا هنگام تولید «عصر جدید ۲»، این مسابقه را متوقف کرد و باعث شد پروسه تولید آن برخلاف انتظار سازندگان بسیار طولانی شود. در این شرایط انتظار نمی‌رفت فصل سوم مسابقه به نوروز برسد و کسی منتظر پخش آن نبود.

«عصر جدید ۳» در مرحله راستی‌آزمایی

برخلاف شواهد، پس از گذشت سه ماه از پخش تیزر فراخوان شرکت‌کنندگان، ناگهان از جمعه پخش تیزر فصل سوم آغاز و اولین خبر از آغاز پیش‌تولید مسابقه منتشر شد، به این ترتیب غافلگیری اتفاق افتاد؛ بنابراین شبکه ۳ نوروز امسال تا عید غدیر این مسابقه پرمخاطب را روی آنتن خواهد داشت.

در خبری که دیروز منتشر شد، آمده است که فصل سوم «عصر جدید» اکنون در مرحله پیش‌تولید و راستی آزمایی شرکت‌کنندگان است. در این خبر درباره داوران فصل جدید نیز گفته شده که احتمال تغییر در ترکیب داوران وجود دارد و ترکیب آن‌ها نیز هنوز قطعی نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: احسان علیخانی پیش تولید عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد

کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی امروز به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی و چاپ انتشارات آمیار، عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با حضور شهردار سنندج، اعضای شورای شهر و اهالی فرهنگ و هنر این شهر به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.

احسان مردوخ روحانی، پژوهشگر و نویسنده کتاب نامداران موسیقی سنندج در مورد این کتاب اظهار کرد: با توجه به اینکه سال ۱۳۹۸ شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق موسیقی یونسکو به ثبت رسید، ایده اولیه نوشتن کتاب نامداران موسیقی سنندج نیز به پیشنهاد دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج شکل گرفت که اتمام آن حدود چهار سال طول کشید.

وی افزود: نامدارانی که در این کتاب اسامی آنها آمده شامل خواننده، نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی هستند که توسط دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج انتخاب شده‌اند.

نویسنده کتاب نامداران موسیقی سنندج ادامه داد: در این کتاب اطلاعاتی در مورد ۴۰ نفر از اهالی موسیقی و گروه کامکارها که همگی از نامداران موسیقی شهر سنندج هستند به ترتیب حروف الفبا آمده و کتاب به ۳ زبان فارسی، کردی و انگلیسی چاپ شده است.

مردوخ روحانی اضافه کرد: در مورد برخی از نامداران موسیقی سنندج اطلاعات و داده‌های بسیار کمی وجود داشت که این جزو سختی‌های کار ما بود اما آنچه که آمده سعی شده به درستی بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلدهای آتی این کتاب به زندگی سایر نامداران شهر سنندج نیز پرداخته می‌شود و سعی خواهیم کرد نواقص و ایرادات این جلد را رفع کنیم که امیدواریم این کتاب فتح بابی برای توجه بیشتر به هنرمندان این شهر باشد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات آمیار واقع در پاساژ عزتی شهر سنندج مراجعه کنند.

کد خبر 748888

دیگر خبرها

  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • غافلگیری بزرگ باشگاه سپاهان؛ مورایس چطور مسلمان شد؟ | یک حادثه و یک نفر!