Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:20:01 GMT

رئیس جدید حوزه علمیه برادران استان سمنان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۵۱۰

رئیس جدید حوزه علمیه برادران استان سمنان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین معارفه رئیس جدید حوزه علمیه مردان استان سمنان پیش از ظهر یکشنبه با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان و دیگر چهره‌های علمی، حوزوی و دانشگاهی استان به میزبانی سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران سمنان برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی ریاست حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام ابراهیمی فر به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه برادران معرفی شد و از خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان طی سخنانی کوتاه در این مراسم با اشاره به نقش مهم حوزه‌های علمیه، گفت: جریان سازی در زمینه انقلابی‌گری و بیانیه گام دوم از جمله مهمترین رویکردهای فعالان فرهنگی و حوزوی است که باید به آن تاکید داشت.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه سمنان، استانی حوزوی و دانشگاهی است که سطح دانش و سواد مردم به نسبت جمعیت به نسبت میانگین کشور، بالاتر است، گفت: این استان دارای ظرفیت عظیم حوزوی و دانشمندان و فضلای بسیاری است که افتخارات فراوانی را برای جهان تشیع به ارمغان آورده است.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی میان مدیران استان با حوزه‌های علمیه وجود دارد بیان داشت: خوشبختانه زمینه‌های فعالیت و خدمت در استان سمنان بسیار فراوان است همچنین این استان بین‌الحرمین و باب الرضا (ع) است و استفاده از ظرفیت زائران رضوی و خدمت به آنها نیز از مهمترین نکات این استان محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام رستمیان، حجت الاسلام ابراهیمی فر به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه مردان استان سمنان معرفی شد.

کد خبر 5428826

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه حوزه های علمیه استان سمنان سید محمد رضا هاشمی مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف همدان عکس استانها واکسن کرونا اردبیل گرگان تبریز بارش باران رئیس جدید حوزه علمیه حوزه های علمیه استان سمنان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان ششتمد گفت:‌ حجت الاسلام خاکشور که سابقه ۱۸ سال امامت جمعه در دیگر نقاط استان را دارد، عالمی فعال و فاضل است که هم در حوزه و هم در دانشگاه موفق عمل کرده و سابقه‌ای درخشان داشته است.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود:‌ وی دارای سه لیسانس رسمی از دانشگاه فردوسی، فوق لیسانس علوم اسلامی قم و دکترای مبانی فقه و حقوق است که امید می‌رود حضور ایشان در شهرستان ششتمد منشأ خیر و برکات برای منطقه باشد و اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان این خطه از خراسان را تقویت کند.

وی از حجت الاسلام دستجردی، امام جمعه پیشین ششتمد که مدتی پیش به عنوان امام جمعه خلیل‌آباد معرفی شده بود، برای خدمات چند ساله وی در کسوت امامت جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام خاکشور پیش از این امامت جمعه شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد را عهده‌دار بود که حجت‌الاسلام صادقی نسب، امام جمعه گناباد و جمعی از مدیران، معتمدان کاخک و گناباد و نیز بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده منتخب شهرستان‌های غرب خراسان رضوی و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ششتمد در آیین معارفه وی حضور داشتند.

زیارت گلزار شهدای ششتمد و حضور بر مزار ابوالحسن زید بیهقی، نخستین شارح نهج البلاغه، در شهر ششتمد از دیگر برنامه‌های آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان خراسان رضوی بود.

فرماندار ششتمد اخیرا با اشاره به نبود امام جمعه ثابت در این شهرستان تازه‌ تأسیس تأکید کرده بود که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زودتر نسبت به تعیین تکلیف این شهر و معرفی امام جمعه اقدام کند.

حسین ایثارگر افزوده بود:‌ بیش از ۶ ماه است که حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه ششتمد به امامت جمعه شهرستان خلیل‌آباد منصوب شده است و نماز جمعه ششتمد با خطیب موقت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی