Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت: مزرعه پرورش ماهیان خاویاری شهرستان تالش بزرگ‌ترین تولید کننده ماهیان خاویاری، تکثیر بچه ماهی خاویاری و فرآورده‌های آن در کشور است که اجداد ماهیان خاویاری در حال انقراض در دریای خزر در این مزرعه صیانت می‌شوند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی استان از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان تالش بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه این مزرعه ظرفیت مناسبی برای اشتغال زایی جوانان متخصص و فارغ التحصیل منطقه است اظهار کرد: سالانه ۳ تن خاویار از این مزرعه به ۴۸ کشور دنیا صادر می‌شود که ارز آوری خوبی را برای کشور به دنبال دارد.

وی این شرکت تعاونی را بزرگ‌ترین تولید کننده ماهیان خاویاری، تکثیر بچه ماهی خاویاری و فرآورده‌های آن در کشور عنوان کرد و گفت: خاویار این مزرعه در دنیا منحصر به فرد بوده و همچنین اجداد ماهیان خاویاری که در حال انقراض در دریای خزر هستند در این مزرعه صیانت می‌شوند.

آقایی با بیان اینکه شهرستان تالش قطب ماهیان خاویاری در استان گیلان است افزود: ۶۱ نفر از متخصصان شیلات در این مزرعه مشغول به کارند که ۳۰ نفر از آن‌ها مدرک دکترا و مهندسی دارند و تمام مهندسان و کارشناسان این شرکت بومی استان هستند و ۱۰۰ نفر نیز به طور غیرمستقیم در این حرفه اشتغال دارند.

وی در ادامه خاطرنشان، کرد: دستگاه قضایی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت عقیم سازی بحران‌های اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه از سرمایه‌گذاران خوشنام که با صادرات محصولات خود موجب تعالی کشور و مهم‌ترین عامل ارزآوری در آن هستند حمایت کرده و با تمام توان در برابر سرمایه بر‌ها ایستادگی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: رئیس کل دادگستری گیلان دستور تسریع در احداث کمربندی خیام شهرستان سیاهکل را صادر کرد

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم اقتصاد مقاومتی ماهیان خاویاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم اقتصاد مقاومتی ماهیان خاویاری ماهیان خاویاری استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای معاونان دادگستری کرمان اظهار کرد: برنامه‌محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثربخشی آنها را نیز مورد تجزیه  و تحلیل قرار دهند.

وی افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی برداشته شود.

حمیدی از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب این شهر در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی، افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

حمیدی در پایان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد