Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن نظام خیرآبادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۹۱۷ هزار و ۶۴۷ نفر بیمه شده اصلی با سه درصد افزایش نسبت به پارسال زیرپوشش این سازمان هستند.

وی ادامه داد: مجموع بیمه‌شدگان اصلی و تبعی در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۶۱ نفر هستند که معادل ۴۴ درصد جمعیت استان می‌باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: امسال تعداد مستمری بگیران این اداره کل نیز نسبت به پارسال هشت درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۶۳ هزار و ۹۲۴  نفر در خراسان رضوی مستمری ماهانه دریافت می‌کنند و مجموع مستمری بگیران و افراد تبعی آنها در استان ۴۴۷ هزار و ۹۵۴ نفر است.

نظام خیرآبادی ادامه داد: مجموع بیمه شدگان اصلی و تبعی و مستمری بگیران و افراد تبعی آنان در استان ۲ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۲۱۵ نفر است.

جمعیت خراسان رضوی هم اکنون بیش از ۶.۵ میلیون نفر است.

برچسب‌ها مشهد تامین اجتماعی استانداری خراسان رضوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تامین اجتماعی استانداری خراسان رضوی مشهد تامین اجتماعی استانداری خراسان رضوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه درمان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی