Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ناصری موحد از آغاز ثبت نام کاروانهای راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: امسال کاروان های راهیان نور در چهار مرحله و از ۱۵ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: ثبت نام از علاقمندان به حضور در کاروانهای زیارتی سرزمین نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس از صبح امروز اول اسفند ماه در سراسر مساجد و پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج آغاز و تا 20 اسفند نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعزام زائران را در چهار مرحله عنوان کرد و افزود: اولین مرحله اعزام 18 اسفندماه است و در ادامه در تاریخ های 21 و 24 اسفند و همچنین 8 فروردین ماه کاروانها اعزام می شوند.

ناصری موحد گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ثبت نام کنندگان برای اعزام به مناطق عملیاتی راهیان نور باید حداقل هر دو دز واکسن را تزریق کرده باشند و در هنگام ثبت نام کارت واکسن بهمراه داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اردوی زیارتی را 7 روز عنوان کرد و افزود: زائران شهدا در این مدت از مناطق عملیاتی، والفجر 8 در اروند«فاو»، شلمچه، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، خرمشهر و آبادان، تنگه چزابه، فکه، دشت عباس و منطقه فتح المبین و همچنین دوکوهه بازدید می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در مدت 3 شبانه روزی که زائران در استان خوزستان مستقر می باسند راویان دفاع مقدس که از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند و در عملیاتهای مختلف حضور داشتند به تشریح مناطق و روند عملیاتهای دفاع مقدس و همچنین خاطراتی از همسنگران شهید خود می پردازند.

موحد گفت: زائران سرزمین نور در مسیرهای رفت و برگشت به زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره)، گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تهران، حرم حضرت دانیال نبی(ع) در شهر شوش، بارگاه منورحضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم مشرف می شوند

وی هدف از برگزاری این اردوها را در این ایام سال بنا به تقاضای مردم دانست و بیان داشت: با توجه به تعطیلی در ایام پایانی سال و همچنین عید نوروز، بسیاری از علاقمندان به شهدا تمایل دارند تا در این زمان و با فراغ بال بیشتری به شناخت عملیاتهای دفاع مقدس و همچنین سیره شهدا بپردازند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از ضروریاتی است که باید همه ساله و در ایام مختلف در قالب برنامه های هنری، فرهنگی و زیارتی گرامی داشته شود تا نسلهای آینده انقلاب دلاورمردیهای رزمندگان اسلام را از خاطر نبرند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق عملیاتی تربت حیدریه راهیان نور دفاع مقدس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور