Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:16:56 GMT

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۶۶۷

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

به گزارش ایرنا،  مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در این آیین اظهار داشت: مردم استان کردستان شایسته والاترین خدمت‌ها هستند و همه ما به عنوان پرچم داران بصیرت وظیفه داریم در زمینه تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در این استان گام برداریم.

حجت الاسلام برومند رازیانی با بیان اینکه تبلیغ و تبیین تنها راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم به شمار می رود ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری مبلغان دینی، نخبگان و مسوولان فرهنگی بتوانیم دراین مسیر حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کردستان هم در این آیین اظهار داشت: همه کسانی که در این محفل حضور دارند، بخاطر اهتمام و توجه خاصی است که به فرهنگ دین و انقلاب و تبیین معارف در بدنه جامعه دارند.

حجت الاسلام احمد حاتمیان افزود: در طول این دوره خدمت، باور دیگری در قلب من جای گرفت و قطعا  خدمت در بین چنین مردمان باصفا و در چنین فضایی انسان را به رشد می رساند و در این خدمت نه تنها منتی نیست بلکه منت می پذیرم که توفیق خدمت یافتم.

وی با بیان اینکه همراهی جامعه بزرگ علما و ماموستاهای اهل سنت همواره مایه هم افزایی و بصیرت در حوزه فرهنگ دینی بوده است، گفت: کردستان در حوزه ترویج معارف دینی از ظرفیت های زیادی از جمله ۱۶۰ کانون فرهنگی تبلیغی، ۲۰۶ هیات مدهبی، ۴۶۰ خانه قرآنی و ۴۰ موسسه قرآنی برخوردار است و اگر تلاشی در این حوزه  شکل می گیرد، به همت این ظرفیت ها است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: مهمترین دغدغه رهبری و افقی که برای جامعه ترسیم کرده اند، دغدغه جهاد تبیین است و این تبیین رسالت رسول برای هدایت جامعه است و هر گاه جامعه بنیان فکری و توحیدی خود را بشناسد، حتما مسیر هدایت را در پیش می گیرد.

در ادامه این آیین از خدمات ۲ ساله حجت الاسلام احمد حاتمیان تقدیر و حجت الاسلام برومند رازیانی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان معرفی شد.

حجت‌الاسلام رازیانی پیش از این معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان و مدیرتبلیغات اسلامی شهرستان‌های بانه، مریوان و سقز بوده است.

همچنین بیش از ۲۱ سال تبلیغ و مدیریت مراکز فرهنگی و نیز تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و فعالیت موفق در حوزه تقریب و توسعه وحدت اسلامی از دیگر سوابق و توانمندی‌های مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کردستان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی کردستان حجت الاسلام مدیرکل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اجتماعی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوطه خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به‌هنگام یاری کنند.

رئیس جمهور دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

رئیسی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رییس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آئین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران