Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:47:23 GMT

واژگونی خودرو و مصدومیت ۱۳ نفر در فسا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۷۳۶

واژگونی خودرو و مصدومیت ۱۳ نفر در فسا

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فسا گفت: در حادثه واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور فسا شیراز، ۱۳ اتباع بیگانه غیرمجاز مصدوم شدند.

یدالهی گفت: به دنبال وقوع این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حال مصدومان را مساعد اعلام و گفت: در این حادثه راننده خودرو ایرانی و ۱۳ اتباع بیگانه غیرمجاز هستند.

سرهنگ صادقی فرمانده پلیس راه فسا علت وقوع حادثه را عدم درکنترل وسیله نقلیه، انجام حرکات نمایشی و ایجاد اخلال در نظم ترافیکی به منظور فرار از پلیس توسط راننده عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس اورژانس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد

به دنبال ادامه اجرای روند طرح ساماندهی اتباع خارجی و ایجاد کارگروه های چهارگانه در استان سیستان و بلوچستان، بازگشت اتباع غیر مجاز به کشورشان در سال 1403 نیز با قوت انجام می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سیستان و بلوچستان از ادامه اجرای طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز در سال 1403 در استان خبر داد و اظهار کرد: آمار مرتبط با اجرای طرح ابلاغی از مرکز در شش ماهه دوم سال گذشته 136 هزار و 184 نفر تبعه غیرمجاز استان به کشور مبدأ بوده است که این رقم نسبت به دوره مشابه آن در سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

منصور سعیدی افزود: در سال جاری نیز مجموعه دستگاه های عضو کارگروه های چهارگانه؛ اجرای طرح ابلاغی از مرکز عزم خود را جزم کردند تا اجرای طرح مذکور را در سال جاری با اهتمام بیشتر در مقایسه با سال قبل ادامه دهند تا به همه اهداف پیش بینی شده در طرح ابلاغی دست پیدا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین