Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:13:58 GMT

ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در رودبار

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۷۴۵

ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در رودبار

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به گزارش حادثه ریزش سنگ معدن بر روی یک دستگاه بیل مکانیکی در شهرستان رودبار، اظهار کرد: به محض دریافت گزارش در تیمی از پایگاه شهید آقایی رودبار به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این تیم به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک تیم دیگر از پایگاه جمال آباد لوشان و خودروی ست نجات در محل حاضر شدند، افزود: یک نفر بر اثر این حادثه مصدوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به اینکه اضافه کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از تثبیت موقعیت حادثه، سریعاً نسبت به رها سازی تنها مصدوم این حادثه اقدام کردند.

غلامی با اشاره به همکاری دیگر دستگاه‌ها در این عملیات، ادامه داد: در کنار جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس نیز در این عملیات مشارکت داشتند.

وی افزود: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 5428917

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر گیلان سیاوش غلامی ریزش سنگ شهرستان رودبار ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها بارش برف همدان اردبیل گرگان واکسن کرونا تبریز بارش باران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز