Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:18:47 GMT

دست نماینده ریاکار مجلس آمریکا رو شد / عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۷۹۰

دست نماینده ریاکار مجلس آمریکا رو شد / عکس

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از نیویورک پست، بلیت یک طرفه آستین به نیویورک در قسمت فرست کلاس 600 دلار و در قسمت اکونومی 300 دلار است اما دیدن AOC با کلاه بیسبال و ماسک بزرگ در قسمت لاکچری هواپیما هم خبرساز و هم دردسرساز شد.

کورتز، نماینده دموکراتی که وانمود می‌کند به مانند سوسیالیست‌ها قصد حمایت از فقرا دارد و توسط فقیرنشینان منطقه برونکس و کوئینز در نیویورک رای آورده؛ بارها به ریاکاری متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی که عکس کورتز را انداخته به نیویورک پست گفت بعید می‌دانم کسی وی را با ان شکل و شمایل شناخته باشد.

نیکول مالیوتاکیس نماینده جمهوری خواه کنگره می‌گوید کورتز زندگی لاکچری دارد در حالی که اجازه می‌دهد رای دهندگانش در فلاکت و فقر زندگی کنند.

کورتز سپتامبر گذشته نیز با حضور در «مت گالا» جنجالی شد.

مت گالا مراسم سالانه طراحان مد است که بلیت آن 35 هزار دلار و قیمت پایه میز حضور 200 هزار دلار است.

وی در این مراسم با میلیاردرهای فرارکننده از مالیات مانند بنجامین برافمن و آئورا جیمز دیدار داشت و مورد انتقاد فراوان قرار گرفت.

5656

کد خبر 1604831

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنگره آمریکا ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است