Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@05:46:47 GMT

مقداد آی تی برترین فروشگاه اینترنتی برای خرید لپ تاپ

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۸۸۹۳

لپ‌تاپ‌ها از ابتدای ظهور تا به امروز، برای همه کاربردهای بسیار زیادی داشته‌اند. به طور کلی هر وسیله‌ای که قابل حمل یا به اصطلاح پرتابل باشد، می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد. به همین دلیل، تلفن‌های همراه به مرور زمان پیشرفته‌تر و یا هوشمندتر شدند. در مورد کامپیوترها هم، چنین موضوعی صدق می‌کرد، چرا که حمل کیس، مانیتور، کیبورد و ماوس به جاهای مختلف کار بسیار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با تبدیل شدنش به لپ‌تاپ قابل حمل، تمام این مشکلات حل شد. امروزه بهترین برندها مانند لپ تاپ ایسوس و... توانسته‌اند سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خودشان اختصاص بدهند.

جالب است بدانید که لپ‌تاپ‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزارهایمان شده‌اند. برای مثال ممکن است برخی افراد با لپ تاپ ایسوس خود، کارهای مختلفی انجام بدهند. مثلا عده‌ی زیادی با لپ‌تاپ کارهای روزانه‌شان را انجام می‌دهند و عده‌ای دیگر با آن کنفرانس اجرا کرده و یا لپ‌تاپ خود را سر کارشان می‌برند. در واقع لپ‌تاپ‌ تبدیل به یک عضو جدایی‌ناپذیر زندگی همگی‌مان شده‌اند که بدون آن‌ها تمام امورمان لنگ می‌ماند. چرا که ما لپ‌تاپ را با خودمان به هر جایی می‌بریم و با آن کارهای بسیار مهم‌مان را انجام می‌دهیم. به همین دلیل لپ‌تاپ‌ها وسیله‌های بسیار مهمی تلقی می‌شوند.

تکنولوژی مدرن و پیچیده لپ تاپ‌ها

مطمئنیم شما هم به خوبی می‌دانید که در سال‌های ابتدایی ظهور لپ‌تاپ، تکنولوژی ساخت آن‌ها مانند زمان حال، پیشرفته نبود. بدین معنا که حافظه داخلی، ظرفیت رم، پردازنده مرکزی و گرافیکی بسیار ضعیفی داشتند. به همین دلیل، با آن‌ها کارهای بسیار سبکی می‌توانستیم انجام بدهیم. اما رفته رفته تکنولوژی ساخت لپ‌تاپ‌ها هم پیشرفت کرد، تا جایی که امروزه می‌توان با استفاده از لپ تاپ ایسوس و یا لپ تاپ لنوو حتی سنگین‌ترین کارهای پردازشی را توسط آن انجام داد. این یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشر در عرصه تکنولوژی بوده است که همچنان هم در حال پیشرفت است.

به طور کلی، پردازشگرهای لپ‌تاپ‌های نسل جدید بسیار پیشرفت کرده‌اند. نه تنها پردازشگرها، بلکه تکنولوژی ساخت رم و ظرفیت‌شان هم در لپ‌تاپ‌های نسل جدید متحول شده است. حتی تکنولوژی ساخت هارد لپ‌تاپ‌ها هم دستخوش تغییر شده و استفاده از هاردهای SSD، سرعت لپ‌تاپ‌های نوین را بسیار بالاتر برده است. تمامی این ویژگی‌ها در سیستم‌هایی نظیر لپ تاپ ایسوس و یا لپ تاپ اچ پی نسل جدید موجود بوده و می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. به همین دلیل، می‌توان گفت که نوع کاربری لپ‌تاپ‌های نسل جدید به طور کلی تغییر یافته و پیشرفت‌های بسیار چشمگیری پیدا کرده است.

کاربری لپ تاپ

لپ‌تاپ‌ها انواع مختلفی دارند و برای کارهای متفاوتی طراحی شده‌اند. شاید در گذشته، این موضوع، یعنی نوع کاربری لپ‌تاپ‌ها اهمیت چندان زیادی نداشت. اما امروزه بر حسب نوع کاربری، لپ‌تاپ‌های مختلفی هم تولید می‌شوند. برای مثال، برخی از لپ‌تاپ‌ها مخصوص گیمینگ طراحی می‌شوند. یعنی شما می‌توانید لپ تاپ ایسوس مخصوص گیمینگ خریداری کرده و با آن بازی‌های کاملا حرفه‌ای را تجربه کنید. معمولا چنین لپ‌تاپ‌هایی دارای کارت گرافیک، پردازنده مرکزی و رم بسیار بالایی هستند. برخی دیگر از لپ‌تاپ‌ها هم فقط برای اهداف مهندسی ساخته شده‌اند.

یعنی شما می‌توانید لپ تاپ ایسوس و یا سایر برندها را صرفا جهت کارهای مهندسی تهیه کنید. این لپ‌تاپ‌ها شاید کارت گرافیک قوی نداشته باشند، اما ظرفیت رم و نوع پردازشگرشان بسیار عالی بوده و مناسب کارهای مهندسی است. برخی دیگر از لپ‌تاپ‌ها هم برای کارهای دانشجویی طراحی شده‌اند. برای مثال، شما می‌توانید یک لپ تاپ لنوو دانشجویی تهیه کنید و با آن کارهای سبک و ساده‌تان را انجام بدهید. این نوع لپ‌تاپ‌ها هم، توانایی پردازش بسیار بالا را نداشته و فقط مناسب کارهای بسیار سبک و ساده هستند. به همین دلیل، لپ‌تاپ‌های دانشجویی نسبت به امکانات ساده‌شان، قیمت ارزانی دارند.

مشخصات فنی لپ تاپ‌ها

موضوع بسیار مهمی که در قیمت‌گذاری لپ‌تاپ‌ها تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد، امکانات آن‌ها است. چرا که لپ‌تاپ‌ها نسبت به امکانات و سخت‌افزارهایی که در آن‌ها استفاده شده است، قیمت‌گذاری می‌شوند. برای مثال، در بالا توضیح دادیم که لپ‌تاپ‌های گیمینگ از سیستم بسیار پیشرفته و قدرتمندی برخوردار هستند. از این روی، می‌توان چنین گفت که قیمت بالاتری هم نسبت به لپ‌تاپ‌های دیگر، می‌توانند داشته باشند. ممکن است یک برند خاصی، محصولات کاملا مختلف تولید کند. برای مثال لپ تاپ ایسوس هم می‌تواند مدل گیمینگ داشته باشد و هم مدل اقتصادی و دانشجویی.

در مورد لپ تاپ اچ پی و یا لپ تاپ لنوو هم چنین موضوعی صدق می‌کند. چرا که هر کدام از این برندها می‌توانند مدل‌های مختلف و کاملا متفاوتی داشته باشند. در واقع این شما هستید که نسبت به نیازتان نوع لپ‌تاپ‌تان را انتخاب می‌کنید. خوشبختانه، نسبت به سال‌های گذشته، تنوع لپ‌تاپ‌ها و مدل‌هایشان هم بسیار تغییر کرده و روز به روز در حال پیشرفت است. حتی تکنولوژی لپ‌تاپ‌ها هم دائما در حال تغییر بوده و هر ساله شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه هستیم. چنین مواردی می‌توانند در تعیین قیمت‌ لپ‌تاپ‌ها بسیار تاثیرگذار بوده و نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

استفاده از لپ تاپ در زمینه کاری

یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز فریلنسرها، لپ‌تاپ مناسب و خوب است. برای مثال، بسیاری از طراحان گرافیک هستند که با استفاده از لپ‌تاپ‌های مخصوص طراحی، درآمد خوبی کسب می‌کنند. طراحان گرافیست معمولا لپ‌تاپ‌شان را با خودشان به محل کار و جاهای مختلفی حمل کرده و از آن برای پرزنت کردن طرح‌هایشان استفاده می‌کنند. برخی از سیستم‌ها مانند لپ‌ تاپ ایسوس و یا برندهای دیگر، محصولاتی مخصوص طراحی تولید کرده‌اند که برای طراحان گرافیک بهترین گزینه ممکن، محسوب می‌شود. چرا که از بهترین سخت‌افزارهای ممکن برای طراحی گرافیک برخوردار هستند.

فریلنسرهای دیگر، مانند مترجم‌ها، تولیدکنندگان محتوا و... هم دقیقا به همین روش با لپ‌تاپ‌هایشان درآمدزایی می‌کنند. در واقع لپ‌تاپ اولین ابزار مورد نیاز و ضروری تمامی فریلنسرها به شمار می‌آید که نقش بسیار مهمی را در شغل این افراد ایفا می‌کند. هرچقدر که سیستم یک لپ‌تاپ بالاتر باشد، به همان اندازه کارایی راحت‌تری خواهد داشت. برای مثال، اگر شما یک لپ تاپ ایسوس رده‌بالا خریداری کنید، قطعا پیشرفت‌های زیادی را در شغلتان تجربه خواهید کرد. چرا که حالا مجهز به یک ابزار کاملا حرفه‌ای و پیشرفته هستید که می‌توانید توسط آن، به راحتی تمام کارهایتان را انجام بدهید.

خرید آسان و به صرفه از مقداد آی تی

شما می‌توانید تمام لپ‌تاپ‌هایی که برای خرید مدنظر دارید را در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی پیدا کنید. برای مثال، اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس برای اهدافی که در بالا توضیح دادیم را داشته باشید، می‌توانید مدل‌های مختلف آن را در این فروشگاه پیدا کنید. سیستم‌های دیگری هم نظیر لپ تاپ لنوو و لپ تاپ اچ پی در این فروشگاه موجود بوده و می‌توانید قیمت‌ها و ویژگی‌هایشان را به خوبی بررسی کنید. در واقع برندهای مختلفی از لپ‌تاپ‌های روز دنیا در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی وجود دارند که با مراجعه به این وب‌سایت خودتان می‌توانید از این محصولات دیدن کنید.

مجموعه مقداد آی تی می‌تواند به‌روزترین لپ‌تاپ‌های دنیا را برایتان تهیه کرده تا بتوانید جدیدترین سیستم‌ موردعلاقه‌تان را خریداری کنید. چرا که کارشناسان مقداد آی تی در تلاش هستند تا با عرضه محصولات جدید، آن‌ها را در اولین فرصت تهیه کرده و برای فروش در اختیارتان قرار بدهند. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال جدیدترین لپ‌تاپ‌های روز دنیا مانند لپ‌ تاپ اچ پی و یا سایر برندهای مطرح دنیا هستید می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت مقداد آی تی پیدا کنید. مثلا می‌توانید بهترین لپ تاپ ایسوس و یا لپ تاپ لنوو را در این فروشگاه پیدا کرده و آن‌ها را خریداری کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لپ تاپ مقداد آی تی لپ تاپ ایسوس لپ تاپ لنوو لپ تاپ اچ پی لپ تاپ ایسوس تکنولوژی ساخت شما می توانید همین دلیل لپ تاپ ها هم لپ تاپ ها مقداد آی تی لپ تاپ لنوو بسیار مهمی لپ تاپ لپ تاپ برای مثال تاپ اچ پی نسل جدید شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه‌های فضایی کشور گفت: سند ۱۰ ساله توسعه صنعت فضایی کشور سال قبل تصویب شده است و آقای رئیس جمهور آن را ابلاغ کردند.

وی افزود: ما برنامه‌های مورد نظر خود را در حوزه‌های مختلف از جمله بخش ماهواره‌های مخابراتی و سنجشی را دنبال می‌کنیم. همین طور ساخت ماهواره‌های متعدد را در دستور کار داشته، ضمن آنکه در حال حاضر ساخت چندین ماهواره متغیر را پی‌گیری می‌کنیم.

زارع پور در ادامه متذکر شد: دوستانی که متولی حوزه پرتابگرها هستند، پرتابگرهای خود را یکی پس از دیگری تست می‌کنند و در این بخش از حوزه‌ها فناوری‌های ما نیز تثبیت شده است که ان شاالله بتوانیم و شاهد باشیم که صنعت فضایی بیش از گذشته شاهد رشد و پیشرفت آن باشد و جایگاه مناسبی که شایسته جمهوری اسلامی است ایران است به آن برسیم.

فضای فعالیت برای کسب و کارها در پیام رسان‌های داخلی فراهم شده است

زارع پور در پاسخ به سوال دیگری در خصوص میزان رشد کسب و کارهای کشورمان در استفاده از سکوهای پیام‌رسان داخلی گفت: تا دو سال قبل ظرفیت لازم در سکوهای داخلی و برای کسب و کارهای داخلی خیلی مانند آنچه که امروز فراهم است، وجود نداشت. مهم‌ترین دلیل آن نبود مخاطب کافی در پیام رسان‌های داخلی بود.

وی‌افزود: از یک سال و نیم گذشته مخاطبین شبکه‌ها و پیام رسان‌های داخلی بعضاً تا ۵، ۶ و حتی ۸ برابر افزایش یافته است. این افزایش شامل افزایش کاربران روزانه و نیز کاربران ماهانه است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: قطعاً آنچه را که کسب و کارهای اقتصادی می‌خواهند، آن است که در هر پیام رسانی مردم حضوری جدی داشته باشند، موضوعی که در حال حاضر و در یک سال و نیم گذشته فراهم شده است.

زارع‌پور ادامه داد: می‌توان گفت زمینه لازم برای فعالیت کسب و کارها و سکوهای داخلی بیش از گذشته فراهم شده است و دولت در سال گذشته آئین‌نامه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن و در حمایت از کسب و کارهای اقتصاد سکوهای دیجیتال، یک بسته حمایتی تعریف کرد، که بندهایی از آن اجرا شده و بقیه بندها در حال پیگیری است.

وی در خصوص معافیت‌های مالیاتی کسب و کارهای حاضر در پیام‌رسان‌های داخلی اذعان کرد: یکی از بندهایی که دو سال است در قانون آمده است معافیت مالیاتی این کسب و کارها است، به گونه‌ای که کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند دو سال از پرداخت مالیات معاف شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این قانون در سال ۱۴۰۲ اجرا شد و برای بودجه سال ۱۴۰۳ هم در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه طبق آن آئین نامه دستگاه‌های مختلف وظایفی دارند که در حال اجرای آن هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند