Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم لالیگا، بارسلونا در مستایا میهمان والنسیا است.

تیم ژاوی هفته گذشته مقابل اتلتیکومادرید نمایشی عالی از خود به اجرا گذاشت ولی پنج شنبه شب در دیدار مقابل ناپولی موقعیت‌های زیادی را از دست داد تا این افت و خیز تیم بارسلونا، هواداران را دوباره نگران و ناامید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی امشب بارسلونا نیازمند یک درام و یک اتفاق بزرگ است. ژاوی می‌داند که اگر در مسابقه امروز به برتری دست پیدا نکند، تحت فشار فراوانی خواهد رفت. بارسلونا دیگر باید خودی نشان دهد و به هواداران اطمینان دهد که این تیم می‌تواند احیا شود و به روزهای بزرگ بیاندیشد.

لوئیس سانز، خبرنگار مشهور کاتالونیایی در گزارش امروز خود برای اسپورت مدعی شد که مستایا نقطه عطف تیم بارسلونا خواهد بود زیرا این تیم باید در مسابقه امروز به نتیجه برسد. ژاوی در پنجره نقل و انتقالاتی میلیون‌های یورو برای خرید بازیکنانی مثل فران تورس، آداما ترائوره ، دنی آلوز و اوبامیانگ هزینه کرد. این میزان خرید باید در این زمان خودش را نشان دهد و به یک بازی رو در رو مقابل اتلتیکومادرید منتهی نشود.

پیکه در مصاحبه دیروز خود مدعی شد که بارسلونا آماده رقابت در لالیگا و لیگ اروپا است و می‌خواهد در رقابت اروپایی به قهرمانی دست پیدا کند. در لالیگا نیز هدف آبی‌اناری‌ها رسیدن به رده چهارم اسپانیاست ولی در این مسیر با اتلتیکومادرید و ویارئال رقابتی سخت پیش روی دارد.

شب گذشته هم اتلتیکو به پیروزی رسید و هم ویارئال از سد گرانادا گذشت تا بارسلونا با 2 بازی کمتر در رده ششم قرار گیرد. سوسیداد نیز هم‌ امتیاز با بارسلونا در رده هفتم قرار گرفته و همه این مسائل دلایلی است که تیم ژاوی باید امروز به پیروزی دست یابد.

در جدول لالیگا، رئال مادرید با 25 بازی و 57 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های سویا و رئال بتیس با یک بازی کمتر و امتیازهای 50 و 43 در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

اتلتیکومادرید با 25 بازی و 42 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته و تیم‌های ویارئال با 39 امتیاز، بارسلونا با 39 امتیاز و سوسیداد با 38 امتیاز در رده‌های پنجم تا هفتم جای دارند.

خبر خوب برای تیم ژاوی این است که آرائخو به تمرینات بازگشت و چراغ سبز پزشکی برای بازی مقابل والنسیا دریافت کرد. او نقشی مهم در خط دفاعی بارسلونا دارد و در نبود پیکه می‌تواند جایگزین مناسبی لقب گیرد.

اسپورت نوشت که اوبامیانگ باز هم در این مسابقه نیمکت نشین خواهد بود و ژاوی قصد دارد با خط تهاجمی تورس-ترائوره و گابی به مصاف با خفاش‌ها برود.

این بازی از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه مستایا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا ژاوی فران تورس بارسا لالیگا بارسلونا والنسیا عملکرد ژاوی در بارسلونا عملکرد بارسلونا پیکه اسپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهمترین عناوین ویژه‌های خبری بدین شرح است:
 کاهش تورم ماهانه و نقطه به نقطه در یزد
 فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟ 
آیا یزدی‌ها در آمار سرطان در کشور پیشتازند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • بحران در کاتالان
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا