Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین کافه های تهران که در سایت کجارو معرفی شده است، آشنا کنیم.

به گزارش برنا، کافه گردی یکی از تفریحاتی است که می‌توان در کافه‌های بی‌شمار و متنوع تهران به آن پرداخت؛ تجربه‌ای که روزی به‌دور از دغدغه‌های شهری همراه با عزیزانتان برای شما می‌سازد.

کافه‌ها مکان‌هایی مناسب برای گذراندن اوقاتی شاد، رسیدن به کارهای روزانه، نوشیدن یک لیوان قهوه، قرارهای عاشقانه و حتی برگزاری جشن تولد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر کافه‌های بسیاری از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تهران وجود دارند؛ کافه‌هایی که به‌غیر از دوره پاندمی کرونا مملو از جمعیت هستند. در میان کافه‌ها برخی، خصوصیات منحصر‌به‌فردی دارند و به همین دلیل افراد بیشتری را به‌سمت خود می‌کشانند. از میان این خصوصیات می‌توان به کیفیت، لوکیشن ویژه، پخش موسیقی زنده و صدها مورد دیگر اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین کافه های تهران که در سایت کجارو معرفی شده است، آشنا کنیم.

1. کافه نادری رده قیمتمتوسط رو به بالا تلفن: ۰۲۱۶۶۷۲۰۷۹۱ آدرس: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴، کافه نادری ساعت کار: ۱۰ تا ۱۹

کافه‌ نادری یکی از قدیمی‌ترین کافه‌ها و پاتوق‌های شهر تهران است که بیش از یک قرن قدمت دارد. این کافه روزگاری پاتوق چهره‌های ادبی و هنرمندانی چون صادق هدایت، شاملو، جلال آل‌احمد و نیما یوشیج بوده و همین امر یکی از دلایل اصلی شهرت آن است؛ البته کافه نادری لوکیشن قرارهای عاشقانه فرهاد دماوندی و شهرزاد سعادت در سریال شهرزاد نیز بود و به همین دلیل، نسل جوان نیز علاقه‌مند به بازدید از آن هستند.

کافه نادری با فضایی ساده و نوستالژیک و پخش موسیقی ایرانی یکی از بهترین کافه‌های تهران است که دو سالن دارد. در این کافه در نگاه اول، سقف بلند، میز و صندلی‌های چوبی لهستانی، کاغذدیواری‌های سنتی، چراغ‌های دیواری قدیمی، پنجره‌های چوبی رو به حیاط با پرده‌های مخمل قرمز رنگ، دستگاه قدیمی قهوه‌ساز ایتالیایی، صندق‌های فروشگاهی کهنه و میز مشاهیر توجه شما را به خود جلب می‌کنند.

یکی از سالن‌های کافه نادری، کافی‌شاپ و دیگری برای رستوران و صرف ناهار است. منوی کافه نادری شامل غذاهای لذیذ ایرانی، غذاهای فرنگی (استیک با سس قارچ)، نوشیدنی‌ (قهوه موکا، چای ماسالا، شکلات داغ)، کیک و... می‌شود. اگر گذرتان به این کافه افتاد، شاتوبریان، معروف‌ترین غذای کافه و بستنی‌های آن را حتما امتحان کنید. کیفیت غذاها در کافه نادری متوسط و قیمت‌ها نسبتا گران هستند. 

2. کافه لمیز رده قیمتمناسب تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۵ آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر، پلاک ۱۴۳۵، کافه لمیز ساعت کار: هفت تا ۲۳

لمیز از نخستین کافه‌های زنجیره‌ای تهران است و امروزه شعبه‌هایی متعددی در چهار راه ولیعصر، سعادت آباد، جردن، توچال، فرمانیه، انقلاب، فاطمی، پاسداران، میدان ونک، میرداماد و تجریش دارد. کافه لمیز یک برند است و شعبه چهار راه ولیعصر آن به‌دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر، افراد بسیاری به‌خصوص دانشجویان و جوانان را به‌سمت خود می‌کشاند. این کافه در نزدیکی برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران مانند موزه‌ها، خانه‌های تاریخی و غیره واقع شده است و مکانی مناسب برای استراحت پس از گشت و گذار به شمار می‌رود.

افراد علاقه‌مند به قهوه، به‌هیچ‌وجه نباید کافه لمیز را از دست بدهند؛ زیرا منوی این کافه شامل انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، قهوه دمی، کارامل ماکیاتو، ماچا لاته و...)، نوشیدنی‌های سرد (آمریکانو سرد، کاپاچیلو، کافه ژلاتو و...)، انواع کیک، کروسان و... می‌شود. کافه لمیز چهار راه ولیعصر دو طبقه است و با چیدمان و نقاشی‌های روی دیوار، نمای آجری داخل کافه، میزهای گرد با صندلی‌های کرم رنگ، گلدان‌های روی میز‌ها و کتابخانه‌ای بزرگ با کتاب‌هایی با جلدهای رنگارنگ، جذابیت بی‌نظیری دارد. قیمت‌ها در این کافه مناسب و کیفیت نوشیدنی‌ها و کیک‌ها بسیار عالی هستند.

3. کافه شمرون باملند رده قیمتمتوسط رو به بالا تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۴۲ آدرس: تهران، همت غرب، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، باملند، بلوک b، طبقه دوم، کافه شمرون ساعت کار: هشت تا ۲۴

کافه شمرون از کافه‌های مشهور تهران است که شعبه‌های زیادی در شهر دارد و یکی از بهترین آن‌ها در مجموعه رستوران های باملند واقع شده است. کافه شمرون باملند بزرگ‌ترین کافه این مجموعه در غرب تهران به شمار می‌آید و با دو فضای روباز با چشم‌انداز جذاب دریاچه چیتگر و سرپوشیده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. قیمت خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه شمرون کمی بالا است؛ البته نوشیدنی‌ها و غذاهای سرو شده در آن نیز کیفیت مطلوبی دارند.

منوی کافه شمرون باملند بسیار متنوع است و از صبحانه و میان‌وعده گرفته تا انواع نوشیدنی سرد و بستنی، صبحانه، پیتزا و نوشیدنی گرم را پوشش می‌دهد. از میان پرطرفدارترین غذاهای این کافه می‌توان به ساندویچ مرغ و بادمجان، ساندویچ مرغ پستو و پیتزا پپرونی اشاره کرد. اسکرامبل اِگ با بیکن، بشقاب ایرانی، املت قارچ اسفناج و پنکیک برای صبحانه و غذاهای فرنگی همچون پاستا پنه آلفردو با مرغ، اسپاگتی کربونارا با بیکن و استیک مرغ نیز جزو پرطرفدارترین‌های منو هستند.

4. کافه گودو یاس رده قیمتمتوسط رو به بالا تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۲۵۷۳ آدرس: تهران، خیابان محمدی، بن‌بست گل یاس، کافه گودو یاس ساعت کار: ۸:۳۰ تا ۲۴

کافه گودو یاس یکی از کافه‌های محبوب تهران با دکوری جالب است. در بدو ورود به این کافه با حیاط نسبتا بزرگی روبه‌رو خواهید شد که وسط آن حوضی با آب شفاف قرار دارد و داخلش پر از بشقاب، فنجان چینی، قاشق و چنگال است. در گوشه دیگری از حیاط کافه گودو، یک فلوکس قورباغه‌ای با بدنه تقریبا زنگ‌زده به چشم می‌خورد که جذابیت حیاط را دوچندان کرده است. 

کافه گودو یاس با دو فضای سرپوشیده و روباز، مکانی دلچسب و دنج است و در منوی آن انواع دمنوش، عرقیجات، یخ‌تنی‌ها (مثل بستنی و فالوده)، قهوه و نان‌لقمه‌ها دیده می‌شوند. در این کافه صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می‌شود و معمولا شلوغ است؛ به‌طوری که در روزهای تعطیل باید برای خالی‌شدن میز منتظر بمانید. منوی غذاهای کافه گودو یاس ثابت نیست و به‌صورت روزانه تغییر می‌کند. قیمت‌ها نیز در این کافه کمی گران‌تر از حد معمول است. 

5. کافه فصل یخ رده قیمتبالا تلفن: ۰۲۱۲۲۸۲۵۷۶۹ آدرس: تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه راه آجودانیه  ساعت کار: ۱۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰

فصل یخ در شمال تهران یکی از خاص‌ترین کافه‌های پایتخت است که دو بخش مجزا دارد؛ بخشی مشابه با سایر کافه‌ها و بخشی دیگر که در تمام فصول سال، حتی تابستان، با میزهای و نیمکت‌های یخی، سرد است. مهمانان برای ورود به قصر یخی این کافه باید مبلغی را به‌عنوان ورودی بپردازند؛ سپس لباس‌های مخصوصی بپوشند و وارد اتاق کوچکی با در و دیوار یخی شوند. این بخش از کافه نور کمی دارد و گاهی اوقات در آن باد سرد می‌وزد؛ پس با آمادگی کامل وارد آن شوید.

منوی کافه فصل یخ شامل نوشیدهای گرم، انواع کیک (کیک شکلاتی و ردولوت)، انواع قهوه‌های دمی، دسر و بستنی، شیک‌، اسموتی، چای، دمنوش، غذاهای فرنگی، پیش غذا، انواع سالاد، انواع پاستا و صبحانه می‌شود. این کافه از مکان‌های خاص و محبوب برای برگزاری جشن تولد نیز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کافه کجارو کافه تهران ترین کافه ترین کافه ها راه ولیعصر کافه نادری نوشیدنی ها بالا تلفن ساعت کار رده قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم آناناس طلایی ۱۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم به ۲۸ هزار تومان

هر کیلوگرم پاپایا (تولید داخل) ۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال آبگیری ۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۲۲ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال توسرخ ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم توت فرنگی ۹۸ هزار تومان

هر کیلوگرم جانا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم خرما خارک خوشه‌ای ۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار کوتاه بذر اصفهان مینی و خاردار ۲۱ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم زنجبیل تازه ۱۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب زرد لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم گریپ فروت ۱۸ هزار تومان

هر کیلوگرم کیوی ۵۲ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع طالبی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم لیموشیرین ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم لیموترش ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم ملون و خربزه ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد بالای ۱۳۰ گرم ۶۵ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد زیر ۱۳۰ گرم ۶۰ هزار تومان

هر کیلوگرم نارگیل ۶۲ هزار تومان

هر کیلوگرم نارنگی کینو ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم هندوانه بالای کیلوگرم ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم هندوانه زیر کیلوگرم ۷,۹۰۰ تومان

کد خبر 6090960

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد