Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه چهل و هشتم شورای شهر تهران گفت: هنوز یک ماه از سال ۱۴۰۰ باقی‌مانده و شهرداری نباید فرصت استفاده از اعتبارات بودجه سال‌جاری را از دست دهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: بهتر است قراردادهایی که می‌شود در سال ۱۴۰۰ منعقد شود، قبل از شروع سال ۱۴۰۱ منعقد شوند تا بتوانیم از اعتبارات باقیمانده ۱۴۰۰ استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در مورد بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: مردم از این تیم مدیریت شهری انتظار زیادی دارند و بهتر است همکاران در شهرداری نیز از هم اکنون تیم‌های اجرایی را برای استفاده از اعتبارات بودجه ۱۴۰۱ تشکیل دهند.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله مدیریت شهری دو سه ماه اول سال را از دست می‌دهد به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا از امروز کار روی بودجه ۱۴۰۱ شروع شود تا شاهد این تأخیر نباشیم.

کد خبر 5428949

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران لایحه بودجه شهرداری تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سربازی مترو ترافیک موتور سیکلت کمیته امداد امام خمینی میراث فرهنگی پلیس راهور گردشگری تخلفات رانندگی صنایع دستی آلودگی هوا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند