Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:53:10 GMT

تردد تریلی و کشنده در جاده‌های استان سمنان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۹۰۷۴

تردد تریلی و کشنده در جاده‌های استان سمنان ممنوع شد

گروه استان‌ها- رئیس پلیس‌راه استان سمنان از ممنوعیت تردد تریلی و کشنده‌ها و تانکرهای حمل سوخت در جاده‌های این استان تا پایان بارندگی‌ها خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ تقی‌ کبیری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: تردد این خودروها در جاده‌های استان سمنان تا پایان بارندگی‌ها به منظور ایمنی در تردد و جلوگیری از تصادفات احتمالی ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی که از شبانه‌روز گذشته در استان سمنان فعال شده است تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد گفت: تمام راه‌های استان سمنان باز و لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس رانندگی و تداوم آن تا اواخر اسفندماه امسال گفت: رانندگان برای داشتن سفری ایمن در روزهای برفی و بارانی باید حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 کبیری خطاب به رانندگان به‌ویژه رانندگان اتوبوس گفت: در زمان بارش باران سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کنند و از سرعت غیرمجاز در جاده‌ها برای حفظ ایمنی خود و مسافران پرهیز کنند.

وی بر رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی، تجهیز خودرو به امکانات گرمایشی و ایمنی پیش از سفر و روشن کردن چراغ‌های خودرو از همان ابتدای تاریک شدن هوا در حوالی غروب تأکید کرد.

طرح زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسان در گلستان آغاز شدپلیس راه استان اصفهان در محور گلپایگان-خوانسار محدودیت و ممنوعیت تردد اعمال کردممنوعیت تردد در برخی محورهای استان کرمانشاه اعمال شد

رئیس پلیس‌راه استان سمنان خاطرنشان کرد: 440 تیم امدادی و عملیاتی در طرح زمستانی پلیس‌راه این استان به‌کارگیری شده‌اند.

 انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راه استان استان سمنان جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های استان، از بارندگی در جاده کرج-چالوس و لغزندگی جاده خبر داد.

علی زندی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: بارندگی در جاده کرج-چالوس موجب لغزندگی این محور شده است که توصیه می‌شود رانندگان حین تردد احتیاط داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اضافه کرد: همچنین باتوجه به وضعیت آب و هوایی از توقف در محورهایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد پرهیز کنند.

زندی‌فر بیان کرد: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگان حین سفر جوانب احتیاطی را رعایت کنند تا به واسطه شرایط جوی دچار حادثه نشوند.

کد خبر 750324

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس