Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:36:53 GMT

بهترین رنگ کابینت ام دی اف برای فضای کوچک

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۹۲۹۸

بهترین رنگ کابینت ام دی اف برای فضای کوچک

از قدیم هم گفتند که آشپزخانه قلب هر خانه است پس ما باید برای خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف، علاوه بر نوع و جنس کابینت که انتخاب می کنید باید دقت زیادی در رنگی را مد نظر خود داشته باشید زیرا تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل به خصوص آشپزخانه را دارد.

به گزارش برنا، همه ما می دانیم که یکی از مهم ترین فضا برای خانم ها در خانه آشپزخانه است زیرا بیشترین وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند و به همین دلیل مهم ترین مسئله انتخاب درست رنگ و طرح مناسب کابینت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قدیم هم گفتند که آشپزخانه قلب هر خانه است پس ما باید برای خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف، علاوه بر نوع و جنس کابینت که انتخاب می کنید باید دقت زیادی در رنگی را مد نظر خود داشته باشید زیرا تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل به خصوص آشپزخانه را دارد.

ما قصد داریم تا در این مقاله رنگ های مناسب را برای آشپزخانه کوچک که می توانید استفاده کنید به شما عزیزان معرفی کنیم.

عوامل مهم در انتخاب رنگ کابینت ام دی اف

همانطور که گفته شد عوامل مهمی در انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف وجود دارد که شما با توجه به ابعاد آشپزخانه، سلیقه خانم خانه، دکوراسیون و رنگ دیگر وسایل آشپزخانه باید انتخاب کرد.

در این بخش چند مورد از نکات  مهم برای انتخاب رنگ ام دی اف آشپزخانه را معرفی کنیم.

۱.ابعاد آشپزخانه

مهم ترین مسئله در انتخاب رنگ کابینت بازاری که موجود است باید به اندازه آشپزخانه توجه  کنید. زیرا رنگ ها تاثیر به سزایی در فضای آشپزخانه دارد. بدین شکل که اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک، بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کند تا فضای آشپزخانه را دل باز و روشن نشان دهد. تا حد ممکن سعی کنید که در فضاهای کوچک از رنگ های تیره استفاده نکنید زیرا باعث تاریک شدن آشپزخانه می شود. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به رنگ های تیره علاقه دارید سعی کنید که از رنگ های ترکیبی استفاده کنید البته بیشتر ترکیب رنگ از تناژ رنگ های روشن آن بیشتر باشد.

۲.روشنایی و انعکاس نور به آشپزخانه

هنگام انتخاب رنگ کابینت ام دی اف باید به نورپردازی و همچنین میزان انعکاس نور خورشید به آشپزخانه را بررسی کنید.

اگر خانه شما به نحوی طراحی شده که نور کافی به آشپزخانه شما نمی تابد بهتر است از رنگ های روشن برای ساخت کابینت استفاده کنید.

۳.نظافت کابینت براساس انتخاب رنگ

اغلب خانم ها در نظافت و تمیز کاری خانه به خصوص آشپزخانه خود حساس هستند و معمولا علاقه ای به رنگ های که زود کثیف و لکه می شوند، ندارند. بنابراین باید قبل از انتخاب و خرید کابینت بهتر به مقدار رفت و آمد اعضای خانواده و مهم ترین مسئله میزان استفاده از اجاق گاز و دیگر وسایل که باعث ایجاد لکه و چربی بر روی سطوح کابینت می شوند.

نکته ای که در این مورد رنگ ها را باید در نظر داشت این است که امروزه به دلیلی تنوع بالای رنگ های ام دی اف موجود در بازار بهتر است که رنگی را انتخاب که بعد از مدت کوتاهی از آن دل زده نشوید. علاوه بر این اگر به چند رنگ خاص علاقه دارید می توانید رنگ های را دوست دارید ترکیب کرده و خاص ترین رنگ ممکن را برای کابینت آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.

انواع مختلف کابینت آشپزخانه

امروزه کابینت آشپزخانه در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند . انتخاب جنس کابینت بستگی به سلیقه خانم خانه دارد و البته میزان بودجه ای که برای کار در نظر گرفته شده است.

کابینت های آشپزخانه مدل های مختلفی دارند که عبارتند از کابینت چوبی و یا ام دی اف. در چند دهه اخیر محبوب ترین نوع و جنس کابینت در بین مردم ام دی اف یا چوبی است زیرا متناسب با هر دکوراسیون و رنگی می توان آن را طراحی کرد.  اما این نکته قابل ذکر است که قیمت کابینت ام دی اف یا چوبی به نسبت دیگر مدل ها بالاتر است ولی طراحی و دکور آشپزخانه را فوق العاده و زیبا می کند. این نوع محصول کمک بزرگی به آشپزخانه های کوچک کرده شما می توانید راه چوب را به عرض برش داده و شروع به ساخت کنید با همین راه کار ساده می توان خطای دید را به وجود آورد  و این کار باعث بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود.

کابینت بازار، یکی از مشاورین و مجری های طراحی و اجرای کابینت محسوب می شود. شما عزیزان می توانید انواع کابینت را با بهترین متریال و قیمت سفارش دهید و از همه مهم تر اینکه توسط نیروهای متخصص و مجرب انجام می شود. شما می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت و یا مشاوره جهت خرید کابینت آشپزخانه با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و یا از طریق لینک https://cabinetbazar.ir/ به وب سایت مراجعه نمایید.

کابینت های گلاس

یکی از موارد که نظر اکثر خانم ها را هنگام خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف و یا دیگر مدل ها به خود جلب می کند جادار بود کابینت ها است.

سعی کنید موقع ساخت کابینت از استاد کار خود بخواهید چند تا قفسه و  یا کشو های اضافی یا طبقه های اضافی را برای شما نصب کند که خیلی به کارتان می آید.

اغلب مدل کابینت گلس و ام دی اف  پرطرفدار هستند زیرا فضای آشپزخانه را زیبا و شکیل می کند.

علاوه بر این موارد محیط آشپزخانه را بزرگ تر از حد معمول نشان می دهد و مناسب برای فضاهای کوچک است و البته این نوع کابینت باعث انعکاس نور بیشتر به محیط آشپزخانه شما می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کابینت ام دی اف خرید کابینت آشپزخانه خرید کابینت کابینت ام دی اف فضای آشپزخانه رنگ کابینت انتخاب رنگ جنس کابینت مهم ترین خانه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد