Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سمات، «محمدجواد فرهانیان» با بیان اینکه برای دارندگان پرتفوی سهام عدالت به مبلغ اسمی ۵۳۲ هزار تومان حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ امسال قبل از پایان سال واریز می‌شود، افزود: برای کسانی که سهام عدالت به مبلغ اسمی یک میلیون تومانی دارند، تقریبا دو برابر این رقم واریز می‌شود و هیچ تفاوتی در انتخاب روش مدیریت مستقیم یا مدیریت غیرمستقیم در سهام عدالت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:‌ عده‌ای از افراد سال گذشته که سود سهام مربوط به عملکرد سال ۹۸ در دو مرحله اسفند ۹۹ و تیر ماه ۱۴۰۰ واریز شد، برخی از افراد شماره شبا حساب آنها دارای مشکل بود، به طور مثال حساب آنها راکد بوده یا حساب دو امضایی بوده و یا مشکلات دیگری داشتند که سود آنها به شرکت سپرده‌گذاری برگشت خورد و اگر امسال این افراد شماره شبای حساب فعال بانکی خود را در سامانه سهام عدالت یا سامانه سجام اعلام کنند، امسال هم همزمان با سود سهام سال ۹۹ سودهای سال‌های قبل را هم دریافت خواهند کرد.

مدیر برنامه‌ریزی سمات در مورد اینکه آیا امکان اصلاح شماره حساب وجود دارد، گفت:‌ بله امکان اصلاح شماره حساب جدید متعلق به فرد وجود دارد، همچنین سامانه ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پاسخگوی سهامداران عدالت است؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند، به اصلاح شماره حساب خود اقدام کنند از طریق سامانه سهام عدالت یا سامانه سجام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در مورد میزان سود سهام عدالت نمی‌توانیم فعلا عدد دقیقی اعلام کنیم گفت:‌برخی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر قسمتی از سود خود را صرف افزایش سرمایه شرکت می‌کنند و به جای سود نقدی سهام جایزه و یا حق تقدم به سهامداران اختصاص می‌دهند یا سهامدار عدالت دارای یک دارایی جدید می‌شود که در آینده می‌تواند از منافع آن استفاده کند، اما به هر حال هر میزان از سودی که برای شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام شود بعد از تجمیع بلافاصله به حساب ذی‌نفعان سهام عدالت واریز می‌شود.

فرهانیان همچنین گفت: تمام تلاش این است که تا قبل از پایان سال جاری توزیع سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب ذی‌نفعان واریز شود.

به گفته مدیر برنامه‌ریزی سمات، سود سهام عدالت برای ۴۹ میلیون سهامدار عدالت از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و بر اساس شماره حساب‌های اعلامی در سامانه‌های سازمان خصوصی‌سازی، سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام و سامانه سهام عدالت واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: مکاتباتی با شرکت‌های سرمایه‌پذیر انجام شده است که براساس مصوبات شورای عالی بورس و سازمان بورس شرکت‌ها باید هر چه سریع‌تر سود عملکرد خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند تا قبل از پایان سال توزیع سود سهام عدالت برای ذی‌نفعان انجام شود.

منبع: سمات این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سهام عدالت بورس سمات اخبار بورس بورس امروز محمدجواد فرهانیان وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز اخبار مرتبط سود سهام عدالت چقدر بیشتر شد؟ آغاز فرآیند پرداخت سود ۶۰۰ هزار تومانی سهام عدالت از اول اسفند آیا شاخص کل معیار خوبی برای سنجش اوضاع بورس است؟ طلسم شکنی سرخابی ها را باید به فال نیک گرفت؟ یک اداره جدید در سازمان بورس ایجاد شد ۳۸۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی دست به دست شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها سرنوشت سود سهامدارانی که سهام عدالت خود را فروختند چه می شود؟ تجمع بازنشستگان مقابل صندوق فولاد طلا و سکه ارزان شد؛ تمایل بازار به دلار قاچاق سوخت از طریق خط لوله دستگاه تست قند خون را چند بخریم؟ + قیمت بورس امروز با خروج پول ۲۲۰ میلیاردی حقیقی‌ ها مواجه شد آیا شاخص کل معیار خوبی برای سنجش اوضاع بورس است؟ بیانیه بیش از ۲۵۰ نفر از نمایندگان خطاب به رییس جمهور درباره مذاکرات وین تاثیر وب ۳ بر آینده رمزارزها چیست؟ نتایج پیش فروش سایپا اعلام شد + جزییات و لینک از آمریکا وام که نمى خواهیم، دارایی‌های ما را به عنوان حسن نیت آزاد کند دلیل قطع برق ورامین چه بود؟ شاخص کل با افت حدود هشت واحدی معاملات را به پایان برد استخدام کارجویان تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد در کروز آغاز چانه زنی برای دستمزد سال آینده چطور زمین رایگان دولتی بگیریم؟ آمریکا دومین دوز یادآور واکسن را تایید می کند؟ تذکر ایران به طالبان رتبه بندی معلمان در یک قدمی اجرا فوری/ علت واریز نشدن عیدی بازنشستگان مشخص شد آزمون دکتری به تعویق می افتد؟ تنها تفاوت نیروهای مسلح ما در رنگ لباسشان است تعداد دارندگان شیبا به اوج تاریخی خود رسید پاسخ سفیر ایران در اتریش به ادعاى دبیرکل ناتو در کنفرانس امنیتی مونیخ اگر ابتکارات ایران نبود تا این حد به توافق نزدیک نبودیم اعاده پرونده سانحه اتوبوس خبرنگاران از سوی دادگاه تجدیدنظر سناتور منندز: عدم توافق با ایران بهتر از یک توافق بد است تاثیر سبک زندگی بر قدرت باروری مردان چه خبر از وضعیت سربازی مرادمند و یزدانی؟ تحریم های آلمان علیه روسیه کلید خورد شکایت از نانوایی ها به خاطر پروتکل های بهداشتی ثبت نام خودرو پیکاپ کلوت + جزییات قیمت دلار ۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در کدام بانک ها می توان غیرحضوری حساب باز کرد؟ فوری: دلار آزاد وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد انگلیس دومین دوز یادآور واکسن کرونا را بررسی کرد قیمت های عجیب خرید و فروش کبوتر! اعلام پروتکل های بهداشتی ضروری برای آزمون دکتری روش مقابله با کرونا در بارداری و شیردهی گام های استوار ذوب آهن در مسیر بومی سازی ادعای عجیب؛ برای تعیین دستمزد ۱۴۰۱ عجله نداریم! عقب نشینی قیمت ها در بازار خودرو / ریزش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند ضرورت بروزرسانی قانون مجازات اخلالگران اقتصادی سکسکه نشانه‌ ابتلا به اومیکرون است؟ طلسم شکنی سرخابی ها را باید به فال نیک گرفت؟ اینترنت چرا کند است؟ دستمزد کارگران به تورم می رسد؟ به زودی یک بیماری همه‌ گیر جدید خواهیم داشت + فیلم یک اداره جدید در سازمان بورس ایجاد شد قیمت خودروهای سیتروئن + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت بورس سمات اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز شرکت سپرده گذاری مرکزی سود سهام عدالت واریز می شود هزار تومان شماره حساب بورس امروز شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر مطالب نادرستی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ مطابق ماده یک آئین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوصی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلاً در زمره کارکنانی که به آن‌ها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذیربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیأت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود.

کد خبر 6092083

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند