Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبدی در خصوص مسائل مختلفی با محمد زارعی، خبرنگار روزنامه همشهری صحبت کرده است

مهدی عبدی امیدوار است پرسپولیس قبل از دربی 98، صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.

به گزارش طرفداری، صحبت های مهدی عبدی را می خوانید:

از بازی با آلومینیوم شروع کنیم. پرسپولیس شایسته پیروزی در این مسابقه بود.

بله صددرصد. البته شما اگر دقت کرده باشید، تیم آلومینیوم هر وقت مقابل پرسپولیس بازی کرده توانسته فوتبال خوبی ارائه بدهد و به نوعی ما را اذیت کند اما ما برای اینکه فاصله‌مان از صدر جدول بیشتر نشود، چاره‌ای جز شکست‌دادن آلومینیوم نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این اتفاق افتاد و یک برد دلچسب را کسب کردیم.

اما مربی و بازیکنان آلومینیوم به داوری اعتراض داشتند. نظرت در این‌باره چیست؟

اینگونه مباحث در مورد داوری همیشه وجود دارد اما من معتقدم تحت هر شرایطی باید به داوری احترام گذاشت. گرچه به‌نظرم داوری بازی با آلومینیوم مشکل خاصی نداشت.

اما می‌گویند پاس گلی که دادی در موقعیت آفساید بوده است.

به‌نظر خودم اصلا آفساید نبود. هر چه تصویر تلویزیونی صحنه را هم دیدم چیزی مشخص نبود.

یک موقعیت مناسب را هم در این دیدار از دست دادی. خیلی از طرفداران انتظار ندارند عبدی فرصت‌های مسلم گلزنی را اینطور از دست بدهد.

حقیقتش خودم هم انتظار ندارم موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهم و همه تلاشم را می‌کنم که از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرم. وقتی موقعیت خوبی را از دست بدهم تا صبح از ناراحتی خوابم نمی‌برد. مثل فرصتی که در سوپرجام از دست دادم. البته اینطور هم نیست که همه موقعیت‌های یک مهاجم تبدیل به گل شود. شما می‌بینید بزرگ‌ترین مهاجمان جهان هم فرصت‌هایی را از دست می‌دهند. البته قصد توجیه ندارم و در بازی‌های آینده سعی می‌کنم از کوچک‌ترین فرصت‌ها هم استفاده کنم چراکه هدف من شاد کردن هواداران است.

گلزنی را بیشتر دوست داری یا اینکه پاس گل بدهی؟

حقیقتش هر دو لذتبخش است و مهم‌تر از همه این است که برای تیمم مثمرثمر باشم و تیم موفق باشد. هدف اصلی من این است.

با این وضعیت هنوز به کسب آقای گلی فکر می‌کنی؟

همانطور که گفتم و باز هم تأکید می‌کنم من تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم و مربیان از دستم راضی باشند. حالا در کنارش آقای گل هم بشوم، بسیار عالی خواهد شد. من در محوطه جریمه حریفان مثل یک مار زخمی دنبال کوچک‌ترین فرصت هستم تا زهر خودم را بریزم و گلزنی کنم.

با عقب‌افتادن سپاهان، به‌نظر رقابت اصلی برای قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال خواهد بود. شما ۳ امتیاز از استقلال عقب هستید. به‌نظرت این اختلاف قابل جبران است؟

فاصله ۳ امتیازی ما با استقلال موقت است و به‌زودی ما با سبقت از آنها صدرنشین خواهیم شد. البته نباید از تیم‌های خوب دیگر مثل سپاهان، گل‌گهر و فولاد هم به راحتی گذشت.

تاریخ داربی هم اعلام شد و ۲۶ اسفند با استقلال بازی خواهید کرد. نظرت در این‌باره چیست؟

تا داربی چند بازی باقی مانده و من فکر می‌کنم ما حتی قبل از داربی صدر جدول را از استقلال پس می‌گیریم. امیدوارم با برد در داربی فاصله امتیازی‌مان را با استقلال زیادتر کنیم.

البته تا قبل از داربی، پرسپولیس بازی‌های سخت‌تری نسبت به استقلال دارد. به‌نظر می‌رسد تا آن مقطع صدرنشین‌شدن شما خیلی سخت خواهد بود.

به‌نظرم در این فصل هیچ بازی آسانی وجود ندارد. هر دو تیم بازی‌های سختی دارند و هر بازی هم حکم فینال را دارد، ولی ما پرسپولیس هستیم و با توجه به اینکه به روزهای اوج برگشته‌ایم و روند خوبی داریم، می‌توانیم با کسب امتیازات لازم به صدر جدول برسیم.

کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد احتمالا پرسپولیس و استقلال سال آینده هم نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. در این‌باره چه نظری داری؟

واقعا این فاجعه بزرگی بود که امسال گریبانگیر پرسپولیس و استقلال شد و ما از آسیا حذف شدیم. ما همین ۲ سال قبل به فینال این رقابت‌ها صعود کردیم و چه‌بسا امسال هم می‌توانستیم برای قهرمانی تلاش کنیم. اینکه سال بعد هم محروم باشیم، خیلی ضربه بزرگی خواهد بود. امیدوارم مسئولان مربوطه یک کاری در این زمینه انجام بدهند تا تیم‌های ایرانی در آسیا حضور داشته باشند. واقعا حیف است و جای افسوس دارد که در آسیا نباشیم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استقلال برترین خط حمله لیگ را ندارد | اشتباه عجیب فرهاد مجیدی مهدی قائدی نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ امارات انتقاد صریح کریستین ویری از الگری احتمال محرومیت 3 جلسه ای مورینیو به دلیل ژست مکالمه با تلفن! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود