Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس،‌ اصحاب کریمی که روز گذشته (شنبه ۳۰ بهمن ماه) از سوی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد، در اولین روز کاری ضمن ادای احترام به شهدای گمنام به دیدار مادر شهیدان خالقی‌پور و والدین شهید تفحص علیرضا شهبازی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم معارفه اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید تهران

دیدار با مادر شهیدان خالقی

«فروغ منهی» که مادر شهیدان خالقی‌پور، سه اسوه ایثار و بخشش و فداکاری است، سه فرزندش را تقدیم نظام و انقلاب کرده است. اولین شهید این خانواده داود خالقی‌پور متولد سال ۱۳۴۴ و در سال ۱۳۶۲ یعنی در ۱۸ سالگی و در عملیات پرافتخار و غرورآفرین خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

 

۲ شهید دیگر یعنی فرزند دوم و سوم خانواده رسول و علیرضا که به ترتیب متولد سال‌های ۱۳۴۶ و ۱۳۵۰ بودند در سال ۱۳۶۷ و در سنین (۱۹ و ۱۶) سالگی در منطقه شلمچه و در آغوش یکدیگر به شهادت رسیده‌اند. محمود خالقی‌پور نیز که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، چند سال قبل درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

دیدار با والدین شهید علیرضا شهبازی

شهید علیرضا شهبازی از نیروهای بسیج حوزه شهید قائمی پایگاه کربلا بود که به سپاه پاسداران پیوست و بعد از مدتی به واسطه علاقه فراوانی که به شهدا داشت، خود را به برادران تفحص لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) ملحق ساخت. او در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۸۰ در حین تفحص شهدا در اثرانفجار مین به شهادت رسید.


والدین شهید علیرضا شهبازی

 

 

به گزارش فارس،‌ قاضی‌زاده هاشمی خطاب به اصحاب کریمی خواستار ارتقا سطح علمی، آموزشی و توانمندی ایثارگران و خانواده آنان به منظور نقش‌آفرینی فعال و حضور مؤثر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداری؛ شناخت نیازهای واقعی و ارائه خدمات مؤثر به ایثارگران و خانواده‌های آنان در ابعاد مختلف آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی، بیمه‌ای، معیشتی، اشتغال و مسکن با حفظ اصول عزتمندی، عدالت و شئون ایثارگری؛ مشارکت فعال در تدوین برنامه عملیاتی و پایش مستمر آن در اداره کل و حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران و خانواده آنها و صیانت و حفاظت از حریم ایثارگری شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ علیرضا شهبازی بنیاد شهید خالقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز، متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم است که در اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام در سال ۱۳۸۸ تفحص و به عنوان شهید جاویدالاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد گفت: در جریان شناسایی شهدا در آذر ماه سال ۱۴۰۰ شهید تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

وی ادامه داد: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شود.

غلامپور گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6095158

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد