Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در حاشیخ بازدید از رستوران دریایی آستارا با بیان اینکه این بازدید بر اساس گزارشات مردمی برای بررسی نحوه واگذاری پروژه رستوران دریایی آستارا و تعهدات مجری آن انجام شد اظهار کرد: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان از امروز عملیات این طرح متوقف می شود و دادستان آستارا مکلف است تا بررسی‌های لازم در خصوص قرار گرفتن رستوران در حریم ۶۰ متری ساحل را انجام دهد و در صورت رویت هر گونه تخلف، برابر قانون برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل دریا که از حقوق عامه تلقی می‌شود بیان کرد: مسؤولان مربوطه نیز موظف به پیگیری این مشکل هستند و افراد حقیقی یا حقوقی که به این حریم تجاوز نموده باشند باید هرچه زودتر در جهت رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری حریم ۶۰ متری ساحل سواحل گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده