Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:52:37 GMT

تعمیرات تخصصی گیربکس بنز در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۹۶۰۵

تعمیرات تخصصی گیربکس بنز در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آنلاین گیربکس مجموعه ای است که به طور تخصصی به تعمیرات گیربکس می پردازد؛ اما تعمیر گیربکس اتوماتیک تمرکز اصلی مجموعه ما است. در ادامه این مقاله به نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک و گیربکس خودرو های بنز خواهیم پرداخت و عواملی که ممکن است منجر به خرابی آن شود. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه گیربکس خودرو چیست؟

این بخش از خودرو دو قسمت دنده سنگین و سبک دارد و وظیفه آن هماهنگ کردن میزان قدرت موتور است. به طور کلی گیربکس ها به دو دسته دستی یا اتوماتیک تقسیم می شوند. در خودرو های گیربکس دستی عمل تعویض دنده به واسطه پدال کلاچ انجام می شود. در واقع کلاچ یا صفحه کلاچ واسط میان موتور و گیربکس است که وظیفه قطع و وصل نیرو از موتور به گیربکس را بر عهده دارد. اما گیربکس های اتوماتیک، مجموعه ای از چرخ دنده ها و مجموعه کلاچ هایی هستند که عمل تعویض دنده را به واسطه یک کامپیوتر مجزا به اسم TCU یا Transmission Control Unit، انجام می دهد. در این خودرو ها راننده دخالتی در تعویض دنده ها نداشته و دنده ها به صورت خودکار تعویض می شوند.

تعمیر گیربکس بنز

از اصلی ترین قسمت های تشکیل دهنده خودروهای بنز گیربکس آن است. موتور محرکه یک خودرو گیربکس است. این قسمت در اتومبیل به اندازه ای اهمیت دارد که شاید بتوان آن را در رده موتور آن قرار داد. در واقع موتور ماشین از طریق گیربکس یا همان جعبه دنده نیروی لازم را به چرخ ها وارد می کند. هنگام تعویض دنده با مهندسی هایی که در گیربکس انجام شده است، چرخ ها نیروی دورانی را از موتور دریافت می کنند. مهندسی انجام شده در گیربکس خودر های بنز به گونه ای است که تعمیرات آن حتما باید توسط متخصصین و تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک انجام شود.

عواملی که منجر به خرابی گیربکس اتوماتیک می شوند

همانطور که می دانید گیربکس خودروهای بنز از بهترین گیربکس های موجود در بازار هستند. درصدی که ممکن است گیربکس های تولیدی بنز خراب شوند بسیار ناچیز است. اما به هر ترتیب ممکن برای این گیربکس ها هم مشکلاتی پیش بیاید.

یکی از مهم ترین دلایلی که ممکن است باعث خرابی گیربکس بنز شود انجام ندادن سرویس های دوره ای آن است. سرویس سالیانه سبب می شود که شما درصد ماندگاری روغن گیربکس خود را بررسی نمایید. به طور کلی روغن گیربکس باعث می شود چرخ دنده ها راحت تر بچرخند و سابیدگی در آن ها رخ ندهد.

باید این را بدانید که میزان ماندگاری روغن گیربکس بیشتر از روغن موتور است و دلیل این ماندگاری بیشتر آن روغن ها برخورد نداشتن آن ها با گرمای زیاد است. اما همانند همه چیز این روغن ها هم تاریخ انقضا دارند و نیازمند تعویض هستند. توصیه اکید می شود که اجازه ندهید زمان تعویض روغن گیربکس به تعویق بیافتد زیرا در این صورت صدمات جدی به چرخ دنده ها وارد شده و ممکن است باعث شکسته شدن آن ها شود. در صورت رخ دادن این اتفاق باید هزینه بسیار زیادی را متحمل شوید تا گیربکس اتوماتیک خودروی خود را تعمیر کنید.

پس توصیه تعمیرگاه آنلاین گیربکس به شما برای جلوگیری از اتفاق های ناخوشایند برای گیربکس این است که هر زمان برای تعویض روغن موتور خودروی بنز خود به تعمیرگاه مراجعه کردید، از تعمیرگار درخواست کنید تا روغن واسکازین گیربکس شما را نیز بررسی کنید تا اگر نیاز به تعویض و یا پر کردن داشته باشد این مسئله را به اطلاع شما برساند. زیرا تعویض به موقع روغن واکسازین می تواند از خرابی و نیاز به تعمیرگیربکس شما جلوگیری کند. روغن گیربکس بنز خود را هر یک سال تعویض کنید و سرویس های ماهیانه و سالیانه خود را جدی بگیرید.

استفاده نادرست از دنده معکوس باعث آسیب دیدن گیربکس خواهد شد

محصولات جدید شرکت بنز تا حد زیادی مانع می شوند تا اشتباهات هنگام دنده معکوس رخ دهد. زیرا تمام روند تعویض دنده بر عهده گیربکس اتوماتیک می باشد و راننده دخالتی در این کار نمی کند.

سوالات رایجی که درباره گیربکس اتوماتیک وجود دارد

* سرویس دوره ای گیربکس را در چه زمانی باید انجام داد؟

بر این اساس که شرکت خودروسازی چه توصیه ای درباره خودرو تولیدی خود داشته است، باید سرویس های دوره ای را انجام دهید. انجام سرویس های دوره ای، تعویض روغن و رانندگی با آگاهی از عملکرد خودرو و گیربکس از اموری هستند که در افزایش عمر قطعات خودرو و به خصوص گیربکس تاثیر گذار هستند. آنلاین گیربکس پیشنهاد می کند که سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک را بین ۴۰۰۰۰ کیلومتر تا ۴۵۰۰۰ کیلومتر انجام دهید. در نظر داشته باشید که هر رانندگی در ترافیک می تواند این مقدار کیلومتر را کاهش دهد.

آنلاین گیربکس، تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک بنز

ما در این مقاله به بخشی از جزئیات مربوط به تعمیر گیربکس بنز و تعمیر گیربکس اتوماتیک اشاره کردیم. باید این مسئله را دانست که مشکلات جزئی و کلی بسیاری ممکن است برای خودروی شما پیش بیاید اما جای نگرانی وجود ندارد. ما در آنلاین گیربکس تمامی خدمات مربوط به تعمیر گیربکس بنز با پشتیبانی از تجربه و تخصصِ کادر آموزش دیده مان ارائه می کنیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5428987

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیرات تخصصی کسب و کار صنعت خودروسازی کسب و کار آموزش زبان خارجی قیمت لوازم خانگی لوازم خانگی بسته بندی فرصت شغلی اینترنت پرسرعت ساختمان سازی صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی روغن موتور صنایع فلزی بازی های رایانه ای گل و گیاه سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس تعمیر گیربکس روغن گیربکس تعویض دنده گیربکس خود گیربکس ها دنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود

به گزارش همشهری آنلاین پایان رافت درباره حذف پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: دیروز پرسپولیس شروع خوبی داشت، اما در ادامه بازی را داد. نیمه دوم آقای اوسمار شرایط بازی را نگاه کرد و می‌خواست مدیریت کند و به بازیکنان فشار وارد نشود و کسی مصدوم نشود. برخی مواقع این فکر جواب نمی‌دهد. بعد از آن پرسپولیس از نظر تدافعی افت کرد و حتی شادابی در خط حمله نبود.


وی در ادامه افزود: چرا وقتی ۴ بر ۳ بودیم عیسی آل کثیر را بیرون کشیدند؟ این اشتباه بود، چون عیسی فشار می‌آورد به دفاع حریف. آلومینیوم تا دقیقه ۷۰ کاری نکرد، اما بعد از تعویض‌های پرسپولیس آن‌ها انتحاری بازی کردند. پرسپولیس دیروز به تعویض‌های اوسمار باخت البته او هم نفر اول تیم است و نظرش این بود. از دقیقه اول پرسپولیس سوار بازی بود، اما با آن تعویض‌ها افت کردند. اوسمار غافلگیر شد. پرسپولیس با این عظمت نباید دو بار جلو بیفتد و بعد گل بخورد و بازی را بدهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اوسمار شروع کارش با همین آلومینیوم بود که باخت. دوباره به همین تیم باخت. تعجب من از خط دفاعی بود که چرا اجازه می‌دادند شروین بزرگ به آن راحتی کار کند. خط دفاعی ما در این بازی نمره ضعیفی گرفت. وقتی بزرگان تیم آن همه اشتباه می‌کنند نمی‌شود به گلر جوان انتقاد کرد. کنعانی زادگان و گولسیانی خوب نبودند.

وی درباره بحث این روزها یعنی تمدید قرارداد اوسمار گفت: این مربی در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است. باید دید سیاست باشگاه چیست. البته باشگاه هم الان رفته زیر نظر چند بانک و نمی‌دانیم تصمیم آن‌ها چیست. با این شرایط نباید تمدید کنند، چون زود است. همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند.

رافت در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: ما یک جام را از دست دادیم و باید حواس مان به لیگ برتر باشد. پرسپولیس در این سال‌ها وقتی شکست خورده بیشتر متحد شده است. شاید هم مصلحت این بود این جام را از دست بدهند تا با تمرکز بیشتری به لیگ بروند. یک بازی سخت با سپاهان داریم. باید بزرگترها تیم را جمع و جور کنند تا آماده آن بازی شوند. بازیکنی که ۲۰ میلیارد می‌گیرد باید بداند آن هوادار پول میلیاردی نمی‌گیرد و فقط دنبال خوشحال شدن است. پرسپولیس مرد روزهای سخت است و از این مرحله هم عبور می‌کند. اگرسپاهان و نساجی و ببرند صد درصد قهرمان هستند.

وی در پایان درباره حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: چرا نرود؟ او هر جا رفته موفق بوده است. امیدوارم برود تبریز، چون می‌تواند تراکتور را به اوج برساند. من تراکتور واسیلی گوجا را بیشتر دوست داشتم، چون همه نفراتش بومی بودند. از آن تیم ۴۰ درصد نفرات تیم ملی ایران را تشکیل می‌دادند. آقای زنوزی پول دارد، اما فوتبالی نیست و می‌خواهد به آن منطقه کمک کند. اما الان در آن تیم فقط دو سه نفر تبریزی هستند. شاید بگویند فوتبال حرفه‌ای است، اما من می‌گویم فوتبال ما آماتور است. شاید بهتر باشد سراغ خود تبریزی‌ها بروند، چون آنجا پتانسیل بالایی وجود دارد. تراکتور بدون پول قدیم از این تراکتور پولدار اثرگذارتر بود. ملوان هم که تیم ما بود همین شرایط داشت. الان آنجا هم دو نفر انزلی چی حضور دارند.

کد خبر 847423 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول