Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ سردار عباسعلی بهدانی‌فرد ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران در خصوص کشف انبارهای احتکار کالا در این استان،‌ اظهار کرد:‌ ماموران با تحقیقات میدانی مکان دقیق این انبار را در شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند.

وی افزود:‌ در راستای برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از وجود محل احتکار کالاهای اساسی، مطلع و بعد از کسب مجوز از مقام قضایی نسبت به دستگیری عاملات احتکار کالا اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که در این انبار کشف شده ۳۰ میلیارد ریال انواع کفش قاچاق کشف شده است،‌ گفت: در بازرسی انجام شده ۴۳ هزار جفت انواع کفش احتکار شده کشف و ضبط شد.

سردار بهدانی‌فرد با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص تصریح کرد: متهم قصد داشت با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و نزدیکی به شب عید، این کالاها را به قیمت های بالاتری عرضه و به فروش برساند که به مقامات قانونی معرفی شد.

شکرهای احتکاری کشف شدند 

وی در این خصوص هم خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی در عملیاتی جداگانه مکان دقیق نگهداری شکرهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی لازم از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۲۱ شکر احتکار شده را کشف که کارشناسان ارزش این محموله را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

بهدانی فرد در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان با پلیس،‌ خاطرنشان کرد: در این خصوص هم یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار بهدانی فرد احتکار فرمانده انتظامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان در یزد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!