Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل راهداری با ماشین های برف روب در حوزه شهرستان های تهران، شمیرانات، پردیس، فیروکوه، دماوند و حدود ۶۰ روستا در محورهای حوزه دماوند در حال برف روبی و بازگشایی راههای روستایی هستند.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری جدا خودداری و در صورت لزوم علاوه بر وسایل گرمایشی لاستیک های خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدقی با بیان اینکه از بامداد امروز بر شدت بارش ها افزوده شد، خاطرنشان کرد: بارش ها در غرب و جنوب استان تهران به شکل باران و در ارتفاعات شمال، شمال شرق و شرق به صورت برف است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در شهرستان های تهران، دماوند، فیروزکوه، پردیس، شمیرانات و در محورهای دماوند - فیروزکوه و تهران - هراز با بارش برف همراه با باد، سرما، پدیده مه گرفتگی و در گردنه ها با کاهش دید مواجه هستیم.

مصدقی توضیح داد: عوامل راهداری با بکارگیری ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین از شب گذشته در راستای برف روبی، نمک و شن پاشی در مسیرها برای باز نگهداشتن محورها و ارائه خدمات به کاربران جاده ای فعال هستند.

وی افزود: با تلاش و فعالیت شبانه روزی راهداران محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در این مسیرها به صورت  ایمن و روان برقرار است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اذعان داشت: همه عوامل راهداری استان همچنان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند که به نوعی این رصدها از طریق دریافت گزارش های ارسالی توسط گشت های راهداری، مشاهده تصاویر زنده از طریق دوربین های نظارت تصویری و همچنین سامانه های تردد شمار هوشمند بر سطح راه ها است. 

مصدقی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راه‌های استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده‌های استان به هموطنان است. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران تردد جاده ای سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران تردد جاده ای سازمان هواشناسی استان تهران جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است