Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، احمدرضا درستی اظهار کرد: جگر پروتئین خوبی دارد و ویتامین ب ۱۲ بدن را تأمین می‌کند و به درمان کم خونی کمک می‌کند. جگر محلی است که هورمون‌های اضافی را غیر سمی می‌کند و وقتی جگر هر حیوانی را برای مصرف می‌گیریم باید به این نکته دقت کنیم.

وی ادامه داد: ویتامین A جگر بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان نمونه ویتامین آ جگر خرس قطبی به قدری بالاست که می‌تواند به مرگ فرد کمک کند. از ای نرو زنان باردار به هیچ عنوان نباید از جگر استفاده کنند. خانم باردار نباید سراغ هیچ مدلی از جگر برود.

مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران توضیح داد: جگر آلودگی دارد و وقتی در کشتارگاه‌های صنعتی ذبح انجام می‌شود گاه یک سوم جگرها معدوم می‌شود. هرچه مواد غذایی ارزش بیشتری داشته باشند بیشتر آلوده می‌شوند.

درستی ادامه داد: برخی جگر را خام می‌خورند و گاه کسانی که جگر را می پزند با حرارت کم آن را طبخ می‌کنند که این امر خطرناک است. همچنین جگر از جای معتبر خریداری و در اسرع وقت به منزل رسانده شود و بلافاصله استفاده شود.

وی یادآور شد: گاه در یک مواد غذایی یک ماده مغذی می‌بینیم. جگر آهن دارد اما هر روز اجازه نداریم جگر بخوریم و دو هفته یکبار ۹۰ گرم می‌توانیم جگر بخوریم. جگر برای کم خونی خوب است اما درمان کم خونی نیست.

مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: برخی می‌گویند مرغ هورمونی است و هورمون در جگر مرغ جمع می‌شود در صورتی که امروز به صرفه نیست که از هورمون برای مرغ استفاده شود از ای نرو جگر مرغ سالم است و کسانی که به دنبال منبع غذایی ارزان هستند می‌توانند در هفته یکبار از جگر مرغ استفاده کنند زیرا این غذا سبک تر است و نصف جگر گوسفند ارزش غذایی دارد.

درستی با بیان اینکه همه جگرها خوب هستند اما باید مراقب به آلودگی جگر باشیم تاکید کرد: کبد از سلنیوم برای سم زدایی استفاده می‌کند و میزان سلنیوم در جگر بیش از دیگر گوشت‌ها هست. ما در گوشت‌ها ماده قندی نداریم اما در جگر قند حیوانی داریم و جگر پروتئین و چربی و قند حیوانی خوبی دارد. اسید فولیک هم که برای سلامتی خانم‌هایی که می‌خواهند باردار شوند در جگر وجود دارد و پیشنهاد می‌شود قبل بارداری خانم‌ها جگر استفاده کنند.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بارداری نوزاد مادران جگر خوردن جگر اخبار مرتبط ۴ اشتباهی که فقط تازه مادرها مرتکب می‌شوند چرا سونوگرافی قبل از تولد ضروری است؟ نقش بهداشت دهان مادر بر رشد نوزاد! غیر فعال شدن ویروس کرونا با شیر مادر تغییرات خواب در بارداری چه نقشی در افسردگی مادران دارد؟ شیرین کننده های مصنوعی موجب تولد نوزاد چاق می شود ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها چرا خوردن جگر برای مادران باردار خطرناک است؟ خرید شاسی بلند حداقل چقدر بودجه می خواهد؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) تبعات حمله اسرائیل به ایران کاهش ذخایر خونی در ۶ استان میتسوبیشی گران نشد! + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) کدام گروه ها از تخفیف بلیت مترو بهره مند می شوند؟ قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۲/۱) رد پای طرح های احمدی نژادی در مجلس «وبملت» بیشترین ارزش معاملات اولین روز اسفند ماه را رقم زد مدل های مختلف هیوندای در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) اگر همین الان پستی در ورزش به من پیشنهاد کنند، حتما می پذیرم اولین روز اسفند در مجلس چه گذشت؟ کارت رایگان مترو برای خبرنگاران کدام مشمولان، سود سهام عدالت دریافت نمی‌ کنند؟ / اگر سهام عدالت نگرفتیم، چه کنیم؟ سرنوشت سود سهامدارانی که سهام عدالت خود را فروختند چه می شود؟ تجمع بازنشستگان مقابل صندوق فولاد طلا و سکه ارزان شد؛ تمایل بازار به دلار قاچاق سوخت از طریق خط لوله دستگاه تست قند خون را چند بخریم؟ + قیمت بورس امروز با خروج پول ۲۲۰ میلیاردی حقیقی‌ ها مواجه شد بیانیه بیش از ۲۵۰ نفر از نمایندگان خطاب به رییس جمهور درباره مذاکرات وین تاثیر وب ۳ بر آینده رمزارزها چیست؟ نتایج قرعه کشی پیش فروش ۶ خودروی سایپا + لینک و جزییات از آمریکا وام که نمى خواهیم، دارایی‌های ما را به عنوان حسن نیت آزاد کند دلیل قطع برق ورامین چه بود؟ شاخص کل با افت حدود هشت واحدی معاملات را به پایان برد استخدام کارجویان تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد در کروز آغاز چانه زنی برای دستمزد سال آینده چطور زمین رایگان دولتی بگیریم؟ آمریکا دومین دوز یادآور واکسن را تایید می کند؟ تذکر ایران به طالبان رتبه بندی معلمان در یک قدمی اجرا فوری/ علت واریز نشدن عیدی بازنشستگان مشخص شد آزمون دکتری به تعویق می افتد؟ تنها تفاوت نیروهای مسلح ما در رنگ لباسشان است تعداد دارندگان شیبا به اوج تاریخی خود رسید پاسخ سفیر ایران در اتریش به ادعاى دبیرکل ناتو در کنفرانس امنیتی مونیخ اگر ابتکارات ایران نبود تا این حد به توافق نزدیک نبودیم اعاده پرونده سانحه اتوبوس خبرنگاران از سوی دادگاه تجدیدنظر سناتور منندز: عدم توافق با ایران بهتر از یک توافق بد است تاثیر سبک زندگی بر قدرت باروری مردان چه خبر از وضعیت سربازی مرادمند و یزدانی؟ تحریم های آلمان علیه روسیه کلید خورد شکایت از نانوایی ها به خاطر پروتکل های بهداشتی ثبت نام خودرو پیکاپ کلوت + جزییات قیمت دلار ۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در کدام بانک ها می توان غیرحضوری حساب باز کرد؟ فوری: دلار آزاد وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد انگلیس دومین دوز یادآور واکسن کرونا را بررسی کرد قیمت های عجیب خرید و فروش کبوتر! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارداری نوزاد مادران جگر خوردن جگر ۱ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار حساس امروز مقابل سپاهان که تعیین کننده برای قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر است، دانیال اسماعیلی‌فر را در سمت راست خط دفاعی ندارد و به دلیل محرومیت مدافع کناری خود را از دست داده که این اتفاق می‌تواند آنها را به دلیل نفوذهای خطرناک میلاد زکی‌پور دچار دردسر کند.

میلاد زکی‌پور که همواره نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته و بحث حضورش هم در این تیم مطرح بود، در دور رفت لیگ برتر نزدیک بود دروازه سرخ پوشان را باز کند که عکس‌العمل درخشان علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی او شد.

با این وجود زکی‌پور انگیزه زیادی دارد تا امروز هم در تقابل با پرسپولیس بدرخشد و مثل دیدار رفت که یکی از مهره‌های تاثیرگذارشان برای برتری یک بر صفر برابر سرخ پوشان بود، امروز هم مثمر ثمر کار کند.

زکی‌پور که فصل گذشته سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و این فصل هم با پاس‌های خود زمینه‌ساز چهار گل برای طلایی پوشان شده، این فرصت را دارد تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر، با آزادی عمل بیشتری در سمت چپ زمین کارش را انجام بدهد و با ارسال‌های خطرناک خود موقعیت‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت خطرناک روستای زرانگوش بدره بر اثر سیلاب
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟
  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»
  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند