Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز سرپرست پلیس راهور البرز گفت: در حال حاضر چهار خودروی ثبت تخلفات ساکن در کرج وجود داردکه خودروهای ثبت مکانیزه تخلفات با تردد در معابر شلوغ و مناطق مرکزی شهر اقدام به ثبت تخلفاتی از جمله پارک دوبل، توقف در پیاده رو، توقف در ایستگاه تاکسی و اتوبوس، توقف در حریم تقاطع و میدان به صورت مکانیزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: روز گذشته در مراسمی با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز و دکتر چپردار رئیس شورای شهر، مهندس سیرائی شهردار کلانشهر کرج و سایر مسئولان حوزه ترافیک در سالن جلسات شهرداری، پنج دستگاه دوربین نظارتی، سه خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن و یک دستگاه دوربین ثبت سرعت به تجهیزات ثبت جرائم رانندگی در شهر کرج ملحق شد.

وی افزود: با توجه به رشد استفاده از وسایل نقلیه شخصی و تراکم حاصل از آن متاسفانه مشاهده می شود رانندگان بدون توجه به موقعیت مکانی وسیله نقلیه اقدام به توقف کرده و باعث سلب آسایش و ایمنی تردد سایر همشهریان می‌شوند.

سرپرست پلیس راهور استان البرز گفت: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با به کارگیری خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات در شهر کرج و اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن در صدد کاهش مشکلات است.

سرهنگ رحمتی پور از به کارگیری سه خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن خبر داد و گفت: در حال حاضر چهار خودروی ثبت تخلفات ساکن در کرج وجود داردکه خودروهای ثبت مکانیزه تخلفات با تردد در معابر شلوغ و مناطق مرکزی شهر اقدام به ثبت تخلفاتی از جمله پارک دوبل، توقف در پیاده رو ، توقف در ایستگاه تاکسی و اتوبوس، توقف در حریم تقاطع و میدان به صورت مکانیزه می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بنابر ماده ۱۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه سال ۱۳۹۰ در صورت توقف وسایل نقلیه و ترک آن یا امتناع راننده از حرکت وسیله نقلیه در محل هایی که توقف آنها به هر میزان موجب بروز خطر و کاهش ظرفیت و انسداد راه شود و همچنین توقف در پیاده روها، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مکلفند ضمن صدور جریمه نسبت به انتقال آن وسیله نقلیه به پارکینگ اقدام کنند.

وی افزود: همچنین پنج دوربین نظارتی در سه راه تهران ، گلشهر خیابان انوشیروان ، دولت آباد، بلوار بهشتی نبش خیابان انقلاب و میدان استاندارد راه اندازی شد.

سرپرست پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم رانندگان باید مد نظر داشته باشند که توقف در مکان های پارک ممنوع نوعی حق الناس است و بنابراین از یکایک رانندگان می خواهیم ضمن رعایت قوانین و مقررات از تجاوز به حقوق دیگر رانندگان خودداری کنند تا انشااله شاهد افزایش انضباط ترافیکی در سطح معابر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ثبت تخلفات ساکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟