Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@09:39:34 GMT

۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین در فردوس سازماندهی شده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۹۸۵۸

۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین در فردوس سازماندهی شده است

فاطمی نسب گفت: ۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین در فردوس سازماندهی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد فاطمی نسب امروز در دیدار شبکه تربیتی صالحین شهرستان فردوس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب یکی از عرصه های مهم بسیج در شجره طیبه صالحین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان فردوس با بیان اینکه حلقه های صالحین بهترین بستر برای تحقق جامعه، حکومت و تمدن اسلامی است، گفت: حلقه های صالحین مناسب‌ترین فضا برای لبیک گفتن به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فردوس ۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین سازماندهی شده است، افزود: سرگروه ها در ۵۲ حلقه صالحین و مربیان نیز در قالب هشت حلقه صالحین فعالیت می کنند و امیدواریم کیفیت حلقه ها به لحاظ حضوری که بخاطر شیوع بیماری کرونا اُفت کرد به سرعت این عقب ماندگی را جبران کنیم و منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی که مورد انتظار از بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین است جامعه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام محمد شاکریف امام جمعه فردوس در این دیدار اظهار داشت: فعالیت خود را با رویکرد کار تشکیلاتی، جوان‌گرایی، مسئله شناسی و آسیب شناسی و ارائه راهکار برای رفع آن شروع کردیم و در نهایت هم انجام این کار با مسئله مسجد محوری و با نیروی بسیج که در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به مسئله مسجدمحوری بیان کرد: در یک مسجد ارکانی داریم که برای هر کدام از اینها برنامه ریزی کردیم به عنوان مثال برای تقویت ائمه جماعات برنامه و کلاس های برگزار می کنیم.

حجت الاسلام شاکری بیان کرد: معاونت جوانان ما به تمام مساجد سرکشی و جوانان نخبه را شناسایی کرد و پل ارتباطی بین تمام آنان با امام جمعه برقرار شد تابعد از شناسایی ظرفیت ها و بکارگیری آنان در برنامه ای میان مدت بتوانیم کادرسازی و تربیت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تربیتی صالحین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب