Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش میدان، در چند روز گذشته بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی و عرضه سهام این باشگاه‌ها در بورس مطرح شد. اینبار باتوجه به قیمت گذاری دو باشگاه و انجام امور مربوط به خصوصی سازی به نظر می‌رسد عزم مسئولان برای واگذاری قسمتی از سهام دوباشگاه یا کل آن جدی باشد.

در همین خصوص شنیده می‌شود که شاید باشگاه پرسپولیس در اختیار شرکت اپراتوری ایرانسل قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این شرکت که در حال حاضر اسپانسر اصلی روی پیراهن پرسپولیس است علاقه دارد تا در صورت واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی این باشگاه را در اختیار بگیرد.

ایرانسل تا امروز دوبار به عنوان اسپانسر پرسپولیس فعالیت کرده و از ظرفیت بالای این باشگاه به عنوان برند اول ورزش ایران و پر هوادارترین تیم فوتبال در آسیا خبر دارد و می‌خواهد با در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس هم خودش به سود برسد، هم پرسپولیس مشکلات مالی نداشته باشد.

البته شایان ذکر ایرانسل در شرایطی برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس پیش قدم خواهد که سهام باشگاه پرسپولیس به صورت کامل و قطعی واگذار شود تا تمام امور این باشگاه به صورت کامل در اختیار ایرانسل باشد. حالا باید دید که آیا قرار است باشگاه پرسپولیس کلا در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد یا قسمتی از سهام عرضه خواهد شد.

کد خبر 1604863

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

در ادامه ویدئویی از این جریان را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 847222 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی