Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:49:05 GMT

۴ پرسپولیسی گزینه‌های جانشینی مهدوی‌کیا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۰۰۸۴

۴ پرسپولیسی گزینه‌های جانشینی مهدوی‌کیا

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ از روزی که تیم ملی فوتبال المپیک ایران با شکست تاجیکستان به عنوان تیم صدرنشین مجوز حضور در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را به دست آورد تا به امروز سرنوشت نیمکت تیم امید نامشخص باقی مانده است.

مهدی مهدوی کیا توانست تیم ملی امید را از مرحله اول بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس عبور دهد، با این حال قرارداد او با فدراسیون فوتبال هیچ وقت رسمی نشد و مشخص نیست که او در ادامه مسابقات انتخابی المپیک هم هدایت تیم ملی امید را برعهده داشته باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال دو روز پیش درباره ماندن یا رفتن مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید اظهار داشت: تا الان سرمربی تیم ملی امید مهدی مهدوی کیا است و از این لحظه به بعد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید درباره ادامه یا قطع همکاری با او تصمیم گیری کنند. تاکنون تصمیمی برای قطع همکاری با مهدوی کیا گرفته نشده، اما اعضای هیئت رئیسه در اولین فرصت درباره مسائل مهم فوتبالی از جمله سرمربی تیم ملی امید تصمیم می‌گیرند.

درخصوص آینده مهدوی کیا روی نیمکت تیم امید مشخص شده است که مبلغ قرارداد مدنظر او با موافقت فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است و به همین دلیل گزینه‌های جانشینی این سرمربی در دست بررسی است.

از این رو، حمید درخشان، علی کریمی، حمید استیلی و رحمان رضایی در حال حاضر چهار سرمربی‌ای هستند که شانس زیادی برای پذیرش هدایت تیم امید را دارند و فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن هر چه سریعتر وضعیت تیم امید به سراغ آنها خواهد رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی میرشاد ماجدی تیم ملی فوتبال المپیک ایران مهدی مهدوی کیا حسن کامرانی فر مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده