Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:06:27 GMT

مامانم اشتباهی لباس تکواندو خرید!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۰۱۲۲

ناهید کیانی در گفت و گو با برنا از رو آوردن به ورزش تکواندو گفت.

المپیک تکواندو ناهید کیانی لینک کوتاه : کپی شد با دوستان خود به اشتراک بگذارید: پربازدیدها گزیده ای از گفت وگو ی برنا با ناهید کیانی ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۳:۲۰ فراخوان جذب ملی پوش! ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۴:۰۰ تیزر برنامه تخصصی فوتبال بانوان، ۱۸ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۹:۵۱ تیزر گفت و گو با جواد فروغی ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۸:۴۳ مستند بزرگداشت استاد فرج علیپور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۰۰:۱۹ مستند بزرگداشت استاد مرتضی اعیان در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر/ببینید ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۰۰:۰۳ مامانم اشتباهی لباس تکواندو خرید! ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۴:۱۴ اخبار مرتبط هرجور شده می خواستند بازی برگزار شود/خواهرم در تیم ملی آذربایجان بازی می کند ۱ اسفند ۱۴۰۰ تکواندوکاران ایران حریفان المپیکی خود را شناختند ۱ اسفند ۱۴۰۰ گزیده ای از گفت وگو ی برنا با ناهید کیانی ۱ اسفند ۱۴۰۰ رقابت های المپیک ۲۰۲۰توکیو/ مسابقات تکواندو میکس ۱ اسفند ۱۴۰۰ سرویس ها ورزشی  اقتصادی  سیاسی جوان و جامعه فرهنگ و هنر فیلم عکس  استان ها  تماس با ما  درباره ما ارتباط با ما

88492747

88830950

info@bornanews.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir

تهران - خیابان شهید مطهری - خیابان فجر - خیابان نظری - انتهای خیابان دلفان - نبش اتوبان مدرس - پلاک 50

ارتباط با مسولان خبرگزاری نام: Email: نظر: ارسال نظر

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تکواندو ناهید کیانی ۱ اسفند ۱۴۰۰ ناهید کیانی ۱۴۰۰ ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • فیلم/ خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟